حجم ویدیو: 1.82M | مدت زمان : 00:00:24

خبر عجیب و افشاگری جنجالی از شب عروسی گلزار + عکس

مراسم عروسی و ازدواج محمدرضا گلزار واکنش‌‌ها و حواشی بسیاری را به همراه داشته است و حالا صحبت‌های جدیدی درباره یک اتفاق و پشت پرده شب عروسی او مطرح شده است.

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار خبر ازدواجش در فضای مجازی خبرساز شد. حواشی ازدواج و مراسم عروسی محمدرضا گلزار همچنان ادامه دارد.  محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد اول فروردین ماه ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و به تازگی ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون و سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات و خوانندگی هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. 

بیشتر بخوانید: خبری که فضای مجازی را تکان داد | محمدرضا گلزار ازدواج کرد + همسر او کیست؟ + عکس

خبر ازدواج محمدرضا گلزار به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بحث‌های مختلفی درباره آن میان کاربران فضای مجازی به راه افتاد. مراسم عروسی و ازدواج محمدرضا گلزار واکنش‌‌ها و حواشی بسیاری را به همراه داشته است و حالا صحبت‌های جدیدی درباره پشت پرده و یک اتفاق در شب عروسی او مطرح شده است.

محمدرضا گلزار

تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، از پشت پرده آنچه که دیده نشد و یک حادثه در مراسم عروسی این بازیگر ایرانی گفت. 

فیلمبردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، از اتفاقی دردناک در شب عروسی گلزار پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: ازدواج رضا گلزار؛ برخی هواداران شکست عشقی خوردند!

تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، درباره پشت پرده و حادثه تلخ شب عروسی بازیگر و سوپراستار ایرانی، یک استوری در فضای مجازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار

مسمومیت و خودکشی چند دختر جوان در شب عروسی محمدرضا گلزار

ازدواج «محمدرضا گلزار» خبر دست اول مجازی نوجوانانی است که پیش از این از هواداران سفت و سخت این سلبریتی مشهور بوده‌اند.

کاربری در فضای مجازی با انتشار یک توئیت ادعای حیرت انگیزی را درباره مراسم ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد.

 کاربری در فضای مجازی با انتشار یک توئیت، ادعای حیرت انگیزی را درباره حواشی مراسم ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد: من امروز فهمیدم آن شبی که رضا گلزار ازدواج کردریال بخش مسمومیت ما ترکیده بوده است، همه هم دخترای ۱۵-۱۶ ساله و خودکشی با دارو. یکی از آنها همان دختری بوده که با او مصاحبه کردند دنیای بدون گلزار چطوری است و گریه می‌کرد.

محمدرضا گلزار

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92313

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر