«دینامیت» همچنان صدرنشین جدول فروش هفتگی سینماها

با رسیدن به روزهای پایانی سال 1400 و اکران فیلم های جدید سینمایی در ژانرهای مختلف، شاهد استقبال و حضور بسیار مخاطبان در سینماها بوده ایم به طوری که رکورد فروش فیلم در سال 1400 جابه جا شده است.

«دینامیت» همچنان صدرنشین جدول فروش هفتگی سینماها

با رسیدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و اکران فیلم های جدید سینمایی در ژانرهای مختلف، شاهد استقبال و حضور بسیار مخاطبان در سینماها بوده ایم به طوری که رکورد فروش فیلم در سال ۱۴۰۰ جابه جا شده است.

از ابتدای سال جاری فیلم هایی همچون خورشید، دینامیت، هفته ای یکبار آدم باش، قهرمان ، گشت ارشاد ۳ و ... اکران خود را در سینماها آغاز کرده و تاکنون ادامه داشته است.

با پایان جشنواره فجر مروری بر جدول فروش هفتگی فیلم های سینمایی در روزهای پایانی بهمن ماه خواهیم داشت،

فهرست فروش هفتگی ۸ فیلم سینمایی

۱. «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی با فروشی بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان همچنان صدرنشین جدول فیلم های پرفروش است که فروش هفتگی آن مبلغی برابر ۱،۹۳۷،۰۰۰،۰۰۰ می باشد.

۲. «گشت۳» به کارگردانی سعید سهیلی با فروش هفتگی ۹۷۲،۰۰۰،۰۰۰ در آستانه ۴۰ میلیاردی شدن است.

۳. «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی با فروش هفتگی ۴۲۶،۰۰۰،۰۰۰، مجموع فروش خود در سال ۱۴۰۰ را به ۸،۵۲۷،۰۰۰،۰۰۰ رسانده است.

۴. «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی که از اول دی ماه در سینما به نمایش گذاشته شده است برای اولین بار به جمع شش فیلم بالای جدول رسیده و با فروش هفتگی ۱۳۳،۰۰۰،۰۰۰ خود، به فروش مجموع ۱،۷۷۷،۰۰۰،۰۰۰ دست یافته است

۵. «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی هم با فروش هفتگی ۱۴۲،۰۰۰،۰۰۰، مجموع فروش خود را به دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان رسانده است.

۶. «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی با فروش هفتگی ۱۰۶،۰۰۰،۰۰۰، میزان فروش مجموع خود را تا پایان بهمن ماه، ۵،۴۲۶،۰۰۰،۰۰۰ ثبت کرد.

۷. «شهر گربه ها» به کارگردانی  سیدجواد هاشمی، هفتمین فیلم پرفروش در هفته چهارم بهمن ماه است که با فروش هفتگی ۱۰۲،۰۰۰،۰۰۰ به فروش مجموع ۴،۸۹۱،۰۰۰،۰۰۰دست یافت.

۸. «ترانه‌ایی عاشقانه برایم بخوان» فیلمی به کارگردانی مهرداد غفارزاده است که در اولین روزهای اکران خود با فروش هفتگی ۱۶،۸۰۰۰،۰۰۰ خود به فروش مجموع ۲۷،۴۰۰،۰۰۰ رسید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8847

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر