محسن تنابنده ممنوع‌التصویر شد؟ + جزییات و عکس

بعد از هنگامه قاضیانی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال «آمستردام» حذف شده است، حالا استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال «رهایم کن» با ممنوعیت مواجه شده است.

محسن تنابنده ممنوع‌التصویر شد؟ + جزییات و عکس

محسن تنابنده ممنوع التصویر شد؟

بعد از هنگامه قاضیانی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال «آمستردام» حذف شده است، (اینجا را بخوانید :حذف تصویر هنگامه قاضیانی از تبلیغات شهری سریال «آمستردام») حالا استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال «رهایم کن» با ممنوعیت مواجه شده است.تبلیغات شهری سریال «رهایم کن» در حالی در سطح شهر آغاز شده که در هیچکدام از بیلبوردها، تصویری از محسن تنابنده بازیگر اصلی سریال دیده نمی‌شود،در این بیلبوردها تصویر دو بازیگر در دو سوی کادر قرار گرفته و وسط آن لوگوی سریال خودنمایی میکند. در این بیلبوردها تصاویر اکثر بازیگران اصلی مورد استفاده قرار گرفته به استثنای محسن تنابنده.

استفاده از تصویر محسن تنابنده در تبلیغات شهری این سریال درحالی ممنوع شده، که پیش از این همین مشکل برای تبلیغات شهری فیلم «جنگ جهانی سوم» هم ایجاد شده بود. درآن برهه محمد شایسته پخش کننده فیلم با انتشار یک پست اعتراض خود را به این ماجرا نشان داد. بعد از اعتراض شایسته مشکل بیلبوردهای فیلم با حضور محسن تنابنده مرتفع شد.

در همین رابطه بخوانید : ماجرای ممنوع التصویری محسن تنابنده و حواشی فیلم «جنگ جهانی سوم»

سریال رهایم کن محسن تنابنده

مجوز ارشاد پای تبلیغات شهری سریال «رهایم کن»

تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است و سازمان زیباسازی تهران بر اساس قانون، دخالتی در محتوای تبلیغات محیطی ندارد.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: در پی برخی اظهارنظرها در خصوص تبلیغات سریال رهایم«رهایم کن» لازم بذکر است که این سریال نمایش خانگی با اخذ مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی اقدام به تبلیغات محیطی در سازه‌های سطح شهر کرده و این سازمان بر اساس قانون، دخالتی در محتوای اکران شده ندارد.

بر اساس این گزارش مجوز تبلیغات محیطی این سریال ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری صادر و به سازمان زیباسازی ارسال شده‌است. ضمن آنکه بر اساس ضوابط مصوب قانونی در وزارت ارشاد دو مرجع اداره‌ کل ارشاد اسلامی استان تهران و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد مسئولیت صدور مجوز تبلیغات محیطی را به عهده دارند.

سریال رهایم کن محسن تنابنده

سریال رهایم کن محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. او ابتدا در تئاتر مشغول به فعالیت بود و چند سال بعد برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد.

تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد. او طراح و سرپرست نویسندگان این مجموعه بود و برای این نقش و فیلم‌نامه‌اش برندهٔ سه جایزهٔ حافظ شد. او همچنین برای بازی در فیلم ندارها (۱۳۸۹) دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرد و برای فراری (۱۳۹۴) بار دیگر برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او در درام تحسین‌شدهٔ قهرمان (۱۴۰۰) حضور داشت و برای نقش‌آفرینی در جنگ جهانی سوم (۱۴۰۱) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارهٔ فیلم ونیز شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85841

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر