چهره «فرشته حسینی» پیش از عمل زیبایی و معروفیت +تصاویر

فرشته حسینی متولد فروردین 1376 در تهران، هنرپیشه ایرانی-افغانستانی است. فعالیت هنری را از 9 سالگی با حضور در تئاتر آغاز کرد.

چهره «فرشته حسینی» پیش از عمل زیبایی و معروفیت +تصاویر

فرشته حسینی متولد فروردین ۱۳۷۶ در تهران، هنرپیشه ایرانی-افغانستانی است. فعالیت هنری را از ۹ سالگی با حضور در تئاتر آغاز کرد. بازیگری را زیر نظر اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت. سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم رفتن ، سینما را تجربه کرد. فرشته حسینی در تیرماه ۱۴۰۰ با نوید محمدزاده ازدواج کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی از جمله بازیگران فعال در سینمای ایران است که چهره قبل معروفیتش تفاوت زیادی با چهره بعد از بازیگر شدنش دارد. فرشته حسینی در سال های اولیه بازیگری ظاهری ساده داشت که تصاویر او در فیلم رفتن، و شکستن همزمان بیست استخوان مشاهده می کنید. 

فرشته حسینی۲

فرشته حسینی۴

او پس از این فیلم ها انگار که تنه اش به تنه سلبریتی های سینمای ایران خورده باشد، سراغ انجام عمل های زیبایی مختلف و زیرپوستی رفت. حالا اگر عکس های قبلی او را با عکس های امروزش مقایسه کنید کاملا متوجه تفاوت چهره زمین تا آسمان خانم بازیگر افغان تبار می شوید.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده۲

یکی از خصوصیات بارز فرشته حسینی و همسرش نوید محمدزاده استایل های عجیب و غریبی است که معمولا طرفداران زیادی هم ندارد. این زوج حاشیه هم کم ندارند و در فرش قرمز کن با آن بوسه نابهنگام حواشی زیادی برای خود ایجاد کردند.

آخرین حاشیه فرشته حسینی هم ممنوع التصویری بود که بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «دسته دختران» با عکس فرشته حسینی در سطح شهر ممنوع شدند. 

فرشته حسینی.

منبع: فرتاک نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85531

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر