اشکان خطیبی برای همیشه از ایران رفت

«‎اشکان خطیبی»، خواننده و بازیگر ایرانی، بیش از یک ماه است که از ایران خارج شده است.

اشکان خطیبی برای همیشه از ایران رفت

خواننده و بازیگر مشهور برای همیشه از ایران رفت

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: «‎اشکان خطیبی»، خواننده و بازیگر ایرانی، بیش از یک ماه است که از ایران خارج شده است.

برخی اطرافیان او از خروجِ زمینی این بازیگر از ایران به ترکیه و سپس مهاجرت اش به اسپانیا خبر داده اند.

اشکان خطیبی (۱۹ مهر ۱۳۵۸) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۱۳۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

اشکان خطیبی

درخشش اشکان خطیبی در خاتون

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، سریالی عاشقانه و تاریخی است که نقش های اصلی آن را نگار جواهریان و اشکان خطیبی بر عهده دارند. خاتون داستان زندگی زنی به نام خاتون است که بازی آن را نگار جواهریان برعهده دارد، این فیلم داستان زندگی این زن را در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین، بازگو می کند.

اشکان خطیبی بعد از هفت سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت. اشکان خطیبی در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور 1320، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبه رو می شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78470

ارسال نظر