"آه سرد" چند ستاره شد؟

فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق و تهیه‌کنندگی رضا محقق چهارمین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۱۳.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.

"آه سرد" چند ستاره شد؟

منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا که از منتقدان سینما، درباره فیلم آه سرد که اولین فیلم اکران شده در دومین روز جشنواره - پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱- بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۱۳.۵ستاره را از ۱۲ منتقد سینما دریافت کند.

بر اساس حروف الفبا به ترتیب، جبار آذین، مجتبی احمدیان، امیرحسین اشرفی، امیر اهوارکی، علی افشار، مهدی خدایی، علی عبدالعلی‌زاده، آرش فهیم، محمد قربانی، مصطفی محمودی، رضا منتظری و هادی مومنی در نظرسنجی فیلم استاد شرکت کردند.

در این نظرسنجی یک منتقد ۰.۵ ستاره، چهار منتقد هر کدام یک ستاره به فیلم آه سرد دادند، در حالی که یک منتقد ۲ ستاره، یک منتقد ۳ ستاره و یک منتقد دیگر هم ۴ ستاره برای فیلم ساخته ناهید عزیزی صدیق در نظر گرفتند، چهار منتقد هم برای فیلم او هیچ ستاره‌ای ثبت نکردند. همچنین هیچکدام از منتقدان «آه سرد» را شایسته دریافت پنج ستاره ندانستند.

در فیلم آه سرد، بهرام که به جرم قتل همسرش به دلایل ناموسی ۲۰ سال را در زندان سپری کرده در حالی از آنجا آزاد می‌شود که پسر ۲۵ ساله‌اش (بها)، برای بردن او آمده آن دو در یک جاده بی‌انتها همراه و همسفر شده‌اند بی‌آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج‌هایش پایان دهد و در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد.

فیلم استاد به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی اولین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۱۷ ستاره از یازده منتقدان سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.

فیلم شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری دومین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۲۴.۵ ستاره از یازده منتقدان سینما، میانگین ۲.۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 70344

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر