محمدنادر کاشانی درگذشت

محمدنادر کاشانی تهیه کننده تلویزیون امروز پنحم دی ماه پس از یک دوره سخت بیماری چشم از جهان فرو بست.

محمدنادر کاشانی درگذشت

محمدنادر کاشانی تهیه کننده تلویزیون امروز پنحم دی ماه پس از یک دوره سخت بیماری چشم از جهان فرو بست.

علی اصغر پورمحمدی ، از مدیران با سابقه صدا و سیما خبر درگذشت این تهیه کننده سریال های طنز را تایید کرد و گفت: آقای کاشانی از تهیه کنندگان باسابقه و پرکار تلویزیون در دهه های هفتاد و هشتاد بودند.

پورمحمدی در توضیح پیشینه حرفه‌ای و شخصیتی این تهیه کننده آورده است: محمدنادر کاشانی که در فروردین ۱۳۴۰ در شهر کاشان به دنیا آمده بود، در ۹ سالگی پدر خود را از دست داد و نان آور خانه شد. در سال ۱۳۶۶با ذوق و قریحه ی هنری که داشت به رادیو آمد و فعالیت هنری خود را با برنامه "جنگ جوان" آغاز کرد. سپس در رادیو سردبیر و تهیه کننده ی برنامه ی "علم و زندگی" شد و بعدها توانایی خود را در تولید برنامه های پر مخاطب به نمایش  گذاشت.

این تهیه کننده در ابتدای دهه ی هفتاد به تلویزیون آمد وبا تولید برنامه خالق و جذاب شبهای تابستان بدعتی نو در تولید برنامه های جنگ شبانه گذاشت. با شناخت خوبی که از مخاطب و رسانه داشت، تولید برنامه های طنز شبانه را با موفقیت در برنامه"۷۷"آغاز کرد و همین امر باعث شد، تا بعدها از او به عنوان آغاز گر برنامه های طنز شبانه یاد کنند. پس از آن بسیاری از بازیگران و برنامه سازان مشهور تلویزیون با مجموعه های با ارزشی که او تهیه و تولید کرد، موفق و نامی شدند.

کاشانی در این سالهای اخیر همواره دغدغه ی مخاطب را داشت و در این راستا برنامه های مردمی همچون صبح آمد و برنامه‌ های دیگر را ساخت.

 او حامی و سکوی پرتاب بسیاری از هنرمندان بود  و در آخرین برنامه ی تولیدی خود با عنوان  آقای گزارشگر گزارشگران ورزشی زیادی را به جامعه هنری، ورزشی کشور معرفی کرد.

 

 

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62345

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر