رسوایی جدید سحر قریشی؛ رابطه شرم‌آور با ولیعهد عربستان؟

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

رسوایی جدید سحر قریشی؛ رابطه شرم‌آور با ولیعهد عربستان؟

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی زاده ۱۳۶۶ است. سحر قریشی برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی دوبار ازدواج کرده است و هر دوبار طلاق گرفته است.

به گزارش عرشه آنلاین، استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی ها شهرت یافته، اکنون بنظر می رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی اش را هم فعال کرده است تا با چهره های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند.

گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش ۵ فرزند (۲ دختر و ۳ پسر) دارد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47425

ارسال نظر