ماجرای ازدواج آرمان درویش با دختر بازیگر معروف + عکس

بررسی صفحه‌های آرمان درویش و ژاله صامتی نشان می‌دهد که هیچ یک از آن‌ها چنین وصلتی را تایید و یا تکذیب نکرده اند؛ بنابراین نمی‌توان ادعای این رسانه‌ها و سایت‌های داخلی را رد یا تایید کرد.

ماجرای ازدواج آرمان درویش با دختر بازیگر معروف + عکس

روز‌های گذشته بود که تصویری از حضور آرمان درویش در جمع خانوادگی ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن برخی صفحه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها داخلی مدعی شدند که آرمان درویش داماد او است.

در تصویر ادعایی، آرمان درویش در یک رستوران و جوار ژاله صامتی و دو نفر دیگر دیده می‌شود که ادعا شده دختر جوان حاضر در تصویر دختر، ژاله صامتی و همسر آرمان درویش است.

اما بررسی صفحه‌های آرمان درویش و ژاله صامتی نشان می‌دهد که هیچ یک از آن‌ها چنین وصلتی را تایید و یا تکذیب نکرده اند؛ بنابراین نمی‌توان ادعای این رسانه‌ها و سایت‌های داخلی را رد یا تایید کرد.

ژاله صامتی بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۱۳۶۶ در شهرستان الشتر استان لرستان است. او بزرگ شده ملایر است و در رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است.

درویش دوره‌های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و  مدت‌ها به نوشتن فیلمنامه، ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات مشغول بود و در کنار محمدهادی کریمی نیز فعالیت می‌کرد.

فیلم سینمایی چهارشنبه نخستین تجربه سینمایی او بود.

او سابقه حضور در آثار سینمایی و نمایشی همچون موافقت اصولی، پسرکشی، سودابه، یلدا، بازی‌های مردانه، مقیمان ناکجا، لایه‌های دروغ، کمدی انسانی، پشت دیوار سکوت، لابی، خورشید نیمه شب، چهارشنبه و مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان را داشته است.

آرمان درویش برای فیلم سینمایی کمدی انسانی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شده است.

 

منبع: فرادید

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43909

ارسال نظر