دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان با لینک مستقیم و رسمی امکان‌پذیر است.

دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان با لینک مستقیم

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و به تهیه‌کنندگی محمدحسن شانه‌ساززاده در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. سریال شبکه مخفی زنان محصول کشور ایران و در ژانر تاریخی است. سریال شبکه مخفی زنان یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی است که بازیگرانی همچون سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی و حمید فرخ نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: افشای جزئیات «شبکه مخفی زنان»

داستان سریال شبکه مخفی زنان

در خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان نوشته شده است: وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجانِ تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضاء و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و…

فیلمنامه سریال شبکه مخفی زنان را محمد رحمانیان و محسن قرائی به نگارش درآورده‌اند.

نسخه‌های دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

جهت دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت سوم سریال شبکه مخفی زنان

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، حمید فرخ نژاد، رضا بهبودی، مونا فرجاد، احسان کرمی، به آفرید غفاریان، یلدا عباسی، محمدرضا آزادفرد، اصغر سمسارزاده و ... در قسمت دوم سریال شبکه مخفی زنان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران شبکه مخفی زنان از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36944

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر