آهنگ جدید محمد اصفهانی منتشر شد | دلتنگی را گوش کنید

دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی تجربه متفاوتی در کارنامه هنری بابک زرین و محمد اصفهانی محسوب می‌شود. ترانه دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی از سروده های علی ایلیا و تنظیم هم اثری از بهتاش زرین و حامد حسینی است .شنیده ها از این حکایت دارد که همکاری این دو هنرمند تدوام خواهد داشت .آخرین همکاری این دو هنرمند در قالب تیتراژ فیلم سینمایی مرد نقره ای بود که هنوز اکران نشده است .

آهنگ جدید محمد اصفهانی منتشر شد | دلتنگی را گوش کنید

دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی منتشر شد. اثر جدید محمد اصفهانی با موسیقی بابک زرین فصل جدیدی از همکاری مشترک این دو هنرمند سرشناس است. دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی  تجربه متفاوتی در کارنامه هنری بابک زرین و محمد اصفهانی محسوب می‌شود. ترانه دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی  از سروده های علی ایلیا و تنظیم هم اثری از بهتاش زرین و حامد حسینی است .شنیده ها از این حکایت دارد که همکاری این دو هنرمند تدوام خواهد داشت .آخرین همکاری این دو هنرمند در قالب تیتراژ فیلم سینمایی مرد نقره ای بود که هنوز اکران نشده است .

 

دلتنگی آخرین آهنگ محمد اصفهانی

دلتنگی آهنگ محمد اصفهانی

دلتنگی آخرین آهنگ محمد اصفهانی است. محمدمهدی واعظی معروف به “محمد اصفهانی” زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی و دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته خوانندگی موسیقی سنتی ایرانی است.او از خانواده‌ای اصالتاً اصفهانی در تهران به دنیا آمد. محمد اصفهانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل شد. او با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه ۱ پخش شد. او تا به امروز بیش از ۱۵ تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را اجرای نموده که از این مجموعه می‌توان به تیتراژ سریال‌های یه تیکه زمین، ارمغان تاریکی، ولایت عشق، زیر هشت، تا ثریا، معصومیت ازدست‌رفته، آخرین عوت، پهلوانان نمی‌میرند، وفا و فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه و اخراجی‌ها اشاره کرد. و همچنین “بابک زرین زادهٔ” ۸ مرداد ۱۳۵۷، در رشت با نام اصلیِ “علیرضا شعبانی زرین‌کفش”، آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ موسیقی از کنسرواتوار تهران در رشتهٔ آهنگسازی، کنترپوان، موسیقی ترانه و فیلم و آواز اپرا است. بابک زرین در ساخت بیش از ۲۰ آلبوم موسیقی، به‌عنوان آهنگساز، با خوانندگان مشهور ایرانی همکاری داشته و موسیقی متن و تیتراژِ چندین فیلم و مجموعهٔ تلویزیونی را نیز بر عهده داشته‌است. او به تدریس در زمینه موسیقی نیز می پردازد. عقیده بابک این است که با تعلیم نسل بعد و انتخاب شاگردان درست می توانیم موسیقی سنتی ایرانی و پاپ را شکوفا کنیم. از جمله شاگردان وی می‌توان به محمد نعیمی، عباس عابدینی ماسوله، نیما اکبرپور و بسیاری دیگر را نام برد.

دانلود آهنگ دلتنگی محمد اصفهانی

متن شعر آهنگ دلتنگی محمد اصفهانی 

متن آهنگ محمد اصفهانی – دلتنگی بدین شرح است

میشد تصویر اون روزای خوبو تو بارون نگاهت منعکس کرد
یه جوری خالیه جات پیش من که تموم دنیا دلتنگیمو حس کرد
دلم میخواد شبیه اون قدیما یه بار دیگه تو آغوش تو جا شم
تو مثل هیشکی تو دنیام نبودی دلم میخواد من مثل تو باشم
میدونم حال تو خوبه ولی خب حالم آشوبه یه دردی هست توی سینم به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم نبودن دلیل این که تو نیستی نشد واسم
تو واسه من دیگه تکرار نمیشی هنوز جاتو به هیچکسی ندادم
نمیدونی که این دلتنگی سخت چه کارا که نمیکنه با آدم
نمیدونست کسی چه کارا کردیم واسه آرامش هر روز خونه
به این دلتنگی عادت میکنم تا یادت تو دلم زنده بمونه
 
 
میدونم حال تو خوبه ولی خب حالم آشوبه یه دردی هست توی سینم به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم نبودن دلیل این که تو نیستی نشد واسم
میدونم حال تو خوبه ولی خب حالم آشوبه یه دردی هست توی سینم به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم نبودن دلیل این که تو نیستی نشد واسم
 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2561

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر