تتلو به سیم آخر زد | افشاگری تازه تتلو درباره سحر قریشی | او: سحر شیطان بود!

تتلو مدعی شده است که سحر قریشی قصد خراب کردن کنسرت شهریورش را دارد.

تتلو به سیم آخر زد | افشاگری تازه تتلو درباره سحر قریشی | او: سحر شیطان بود!

بالاخره پس از ۶ ماه کش‌وقوس، آقای خواننده و خانم بازیگر از یکدیگر جدا شدند تا پایان پرونده‌ای که از ابتدا مشخص بود به کجا می‌رسد، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، برملا شود.

اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بود که آقای خواننده در جدیدترین آهنگ خود، چند بار به نام خانم بازیگر و جایگاه افسانه‌ای او اشاره کرد. اتفاقی که تاکنون در کارهای این خواننده مشاهده نشده بود، هم‌زمان شد با حمایت این خواننده از صفحه یوتیوب آن بازیگر و طی آن از هوادارانش خواست تا صفحه این بازیگر را دنبال کنند.

تمامی این جریان مصادف شد با سکوت خانم بازیگر. برخی از خبرنگاران هم در تلاش برای برقراری با خانم بازیگر، با گوشی خاموش او مواجه شدند. در همان زمان، زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه کنسرت نوروزی آن خواننده، یک مهمان ویژه دارد: خانم بازیگر؛ اما آن‌چه در تمامی این مدت، از چشم و گوش جماعت مشتاق شبکه‌های مجازی پنهان بود، رابطه این دو فرد با یکدیگر بود. رابطه‌ای که خیلی زودتر از فهمیدن آحاد مردم شکل گرفت اما وقتی شایعه درخواست ازدواج خواننده از خانم بازیگر در کنسرت نوروزی مطرح شد، آنها چند هفته‌ای بود که در ویلای استانبول با یکدیگر مراوده داشتند.

البته که در این موضوع، نفراتی محدود از سینما که در دایره خودمانی خانم بازیگر می‌گنجیدند، مطلع بودند. آنها حتی به نوبه خود تلاش کردند تا از رفتن او به ترکیه در زمستان ۱۴۰۰ خودداری کنند اما رابطه این دو فرد شکل گرفته بود و خانم بازیگر، این‌بار هم به نصیحت کسی گوش نداد.

رابطه این دو چهره سرشناس، با انتشار فیلم و عکس‌هایی شائبه‌دار، رسانه‌ای شد؛ فیلم و عکس‌هایی که به خوبی نشان می‌داد که این دو با یکدیگر زندگی می‌کنند.

کمی بعد، آقای خواننده پا پیش گذاشت و در نوشته‌های خود اعلام کرد که می‌خواهد یک ازدواج دائمی داشته باشد و با وجود خانم بازیگر، دیگر به هیچ زن و دختری فکر نمی‌کند. ادعایی که در همان زمان، حتی از سوی دوآتشه‌ترین هواداران آقای خواننده جدی گرفته نشد تا پس از چند پست پر از تعریف و تمجید، از نخستین اختلاف‌نظرها رونمایی شود.

آقای خواننده که اعلام کرد به‌واسطه رابطه با خانم بازیگر، به این زندگی متعهد خواهد ماند و به زن و دختر دیگری فکر نمی‌کند، از خانم بازیگر خواست تا خداحافظی خود از دنیای سینما را اعلام کند. خانم بازیگر هم در اقدامی نسنجیده، این خبر را رسانه‌ای کرد. خیلی زود، برخی سینماگران با او تماس می‌گیرند و خواهان ترمیم اوضاع می‌شوند. این خبر به گوش آقای خواننده می‌رسد و وی در صفحه خود، این تماس‌ها را منکوب کرده و گفته‌های عجیبی علیه خانم بازیگر مطرح می‌کند. گفته‌هایی که سبب می‌شود تا خانم بازیگر برخلاف آن تصویری که مخاطب در تمامی این سال‌ها از او سراغ داشت، با لحنی ملتمسانه، اقدام خود را نکوهش کرده و از وی عذرخواهی کند.

علاقمندی کذایی این دو چهره همچنان با تعاریف خارج از باور ادامه داشت تا اینکه آقای خواننده در پستی، حسابی از خجالت خانم بازیگر درآمد و از مصرف بیش از حد مواد توسط این بازیگر انتقاد کرد و در ادبیاتی غیرقابل‌باور، از خانواده این بازیگر خواست تا به دنبال دختر خود آمده و وی را از خانه‌اش بیرون ببرند!

درحالی‌که همگان منتظر واکنش شدید خانم بازیگر بودند، این بازیگر در نوشته‌ای کوتاه، به این صحبت‌ها صحه گذاشت و با خوارترین شکل ممکن، از آقای خواننده عذرخواهی کرد و گفت که دیگر این کارها را تکرار نمی‌کند.

روابط به ظاهر عاطفی این دو چهره درحالی مجددا آغاز شد که ثانیه‌شمار جدایی این دو از یکدیگر، بیش از هر زمان دیگری به حرکت درآمده بود. اما این بار کنسرت شهریورماه آقای خواننده سبب شد تا زمینه جدایی همیشگی این دو فراهم شود.

آقای خواننده که در سودای پیشی گرفتن از کنسرت ۱۳ هزار نفری جنیفر لوپز در ترکیه و رسیدن به رکورد خیره‌کننده ۲۰ هزار نفری است، هر مانعی که به گفته خودش می‌تواند شامل پدر و مادر و خانواده‌اش شود را کنار می‌زند. به همین دلیل، خانم بازیگر را به ایجاد شکاف در میان تیم نوازندگان خود متهم کرده و آن‌طور که گفته، با ردیف کردن کلی صفات عجیب برای خانم بازیگر، به این رابطه پایان داده است.

البته که اعتبار این جدایی، به مانند شخصیت آقای خواننده، چندان محکم نیست. هرچند که اگر جدی هم باشد، درست می‌شود مانند تمامی آن حدس و گمان‌هایی که مردم در همان روز نخست آگاهی از این وصلت، از ذهن عبور می‌دادند. اما در این میان، پرسش اصلی اینجاست که آقای خواننده در ادامه مسیر زندگی بوالهوسانه خود، به منویات خود دست یافت و توانست مدتی را با یک بازیگر سرشناس ایرانی باشد اما آورده خانم بازیگر از این رابطه چه چیزی بود؟

یعنی او تا این اندازه، از یک ملت عقب بود که نداند این رابطه، خاتمه و فرجامی ندارد؟ که بخاطر آن چند جای بدن خود را خالکوبی کند و اعلام دارد که با سینمای ایران خداحافظی کرده است؟ آیا او نمی‌دانست که با این قبیل اقدامات، تا مدت‌ها قادر نخواهد بود در سینمای ایران به فعالیت بپردازد و تا سال‌ها، دستاویز شوخی‌ها و اندرزهای یک ملت قرار می‌گیرد؟

اگر می‌دانست پس چرا در این سراب افتاد و اگر نمی‌دانست، یعنی از سهم و بهره هوشی پائینی برخوردار است که سینما هیچ نیازی به چنین شخصیت‌هایی ندارد آن‌هم وقتی که بازیگران به مراتب زیباتر، مستعدتر، متعهدتر و درس‌خوانده‌تر از ایشان با رزومه‌ای معتبر، پشت دروازده‌های ورود به سینما هستند و با اشغال فضا توسط چهره‌هایی از این دست، اجازه ورود به سینما را نیافته‌اند.

افشاگری جدید تتلو علیه سحر قریشی

تتلو مدعی شده است که سحر قریشی قصد خراب کردن کنسرت شهریورش را دارد.

اقتصاد آنلاین نوشت: تتلو  قصد دارد کنسرت ۲۰ هزار نفری را در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با روز تولدش در استانبول برگزار کند.

جدیدترین حاشیه سحر قریشی و تتلو نیز به همین کنسرت بر می گردد، تتلو با انتشار پستی اعلام کرده است که مجرد شده است و دلیل آن نیز تلاش سحر قریشی برای خراب کردن کنسرتش است. او نوشته است:  شما وقتی که شوهرت بزرگترین کنسرت تاریخ ایرانو داشت چیکار کردی؟؟ رفتم مسافرت و خرید پول الکی خرج کردم با حسادت اعصابش بی ادبی کردم گیر دادم به نوازنده هاشو شروع کردم به زیرآب زدن اعضای بندش استرس دادم نگرانی ایجاد کردم

تتلو

قیمت بلیط کنسرت شهریور تتلو

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه با ۱۳ هزار نفر جمعیت را بشکند.

قیمت بلیط کنسرت ۲۰ هزار نفری تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود.

تتلو: سحر رو میذارم کنار!

تتلو در ادامه نوشته است: من برام نوازنده هام کنسرتم هدفم هوادارام از هر شخص و از هرکس و هرچیزی مهم تره اونی که سرعتمو بگیره و هدفمو نبینه میره کنار میخواد مادر باشه میخواد پدر  میخواد زن یا حتی دوست و رفیق مهم فقط یک چیزه هدف.

تتلو

تتلو: مجرد شدم واقعی / هیچی خوشحالش نمیکرد جز مواد!

تتلو در ادامه توییت هایش نوشته است: فکر کردم کار کرده بالاخره به ی دردی میخوره فکر میکردم جمع هنری دیده ادب داره و آداب معاشرت بلده این جتی غذا خوردن هم بلد نبود و جز قرص و مواد و سیگار به هیچی فکر نمیکرد اصلا هیچی خوشحالش نمیکرد جز مواد! میخوام ی چیزی رو صددرصدشو اعلام کنم اونم وضعیت تاهلم هست مجرد شدم واقعی

خداییش این از همه بی ادب تر و بی مصرف تر و بی حیا تر بود و بارها منو به مرز جنون رسوند یه شیطان واقعی یه موجود وابسطه و بی هنر و بی علم از خود راضی نمیخوام خراب کنم بیخود کسیو اما خب یه سری از هوادارا جواب درست و حقیقت میخوان

تتلو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34827

ارسال نظر