پاسخ گوهر خیراندیش به ازدواج دوم

گوهر خیراندیش می گوید: اگر آدم خوبی سر راهم قرار بگیرد ازدواج می کنم، حتی اگر صد سالم باشد.

پاسخ گوهر خیراندیش به ازدواج دوم

 گوهر خیراندیش می گوید: اگر آدم خوبی سر راهم قرار بگیرد ازدواج می کنم، حتی اگر صد سالم باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون که همسر خود (جمشیداسماعیل خانی) را سالهاست از دست داده در یک مصاحبه گفت: زمانی که دخترانم را شوهر بدهم و به خانه بخت بروند خودم مجددا ازدواج خواهم کرد. خیراندیش گفت: من منتظر هستم دخترانم ازدواج کنند تا من هم بعد از آنها همسر خودم را پیدا کنم و اعلام رسمی کنم و ازدواج کنم حتی اگر صد سالم باشد. حتی اگر طرف مقابل آدم خوبی باشد زودتر از دخترانم ازدواج می کنم.

مدتی قبل هنگامی که این بازیگر مشغول بازی در سریال هیولا بود شایعات زیادی مبنی بر ازدواج گوهر خیراندیش با یک پسر جوان در فضای مجازی پخش شد که سر و صدای زیادی به پا کرد تا حدی که باعث شد گوهر خیراندیش به این شایعات پاسخ بدهد، پاسخ گوهر خیراندیش را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش (به انگلیسی: Gohar Kheirandish)‌ (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز) بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است.وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. جمشید اسماعیل‌خانی همسر وی بود. این بازیگر در حال حاضر مجرد است و شایعات درباره ازدواج دوم ایشان صحت ندارد. 

گوهر خیراندیش

ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش

وی در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیر اندیش درباره ازدواجش می گوید: سال ها از مرگ جمشید می‌گذرد، اما با هر بهار حضور او را بیشتر و قوی‌تر از قبل حس می‌کنم. چرا که او در بهار به‌دنیا آمد، در بهار ازدواج کردیم و در بهار هم از دنیا رفت. یاد و خاطره‌اش نه‌تنها از دل و جان و خانه ما نمی‌رود بلکه در بازخوردهایی که از مردم دارم هنوز با همان قوت حضور دارد و از او به نیکی یاد می‌کنند.

زندگی و فعالیت‌های گوهر خیراندیش

او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷‌ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در کنار فرزندانش

او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.وی یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.وی پیشنهاد بازی را درسریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علیرغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند.

 

منبع: اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34807

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر ،آدرس یا شماره تماس لطف کن،قصد خیر داریم

ارسال نظر