برنامه جدید بهاره رهنما پس از طلاق

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه کاربران فضای مجازی شده، در تصاویر تازه منتشرشده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می‌خورد.

برنامه جدید بهاره رهنما پس از طلاق

بهاره رهنما یکی از پرکارترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران ایران است که مدتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر جدایی از همسر دوم خود را به نوعی تایید کرد، این روزها عکس‌های زیبایی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده تا تمامی شایعات در مورد افسردگی‌اش را رد و قوی بودنش را ثابت کند. 

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه ی کاربران فضای مجازی شده در تصاویر تازه منتشر شده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می خورد. همسر سابق مهراب قاسم خانی این روزها مشغول سپری کردن زندگی متفاوتی با حال و هوای جدید است و به قول خودش پا در جاده شناخت گذاشته است.

بهاره رهنما در استوری جدید اینستاگرامش نوشت:

وقتی پا میذاری تو جاده شناخت تازه دعوت ها شروع میشن.

بهاره رهنما

بهاره رهنما که دو ازدواج ناموفق در زندگی خصوصی‌اش دارد، بعد از جدایی از همسر دوم خود برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی دچار افسردگی نشده و در حال گشت و گذار است. او چندی قبل به شیراز سفر کرده و اکنون ظاهرا در ترکیه به سر می برد.

استوری دیگر خانم بازیگر، خرم بودنش را با یک سلفی نشان میداد. جمله دیگری که با سلفی جدید بهاره رهنما همراه شده بود:

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست...

بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از جدایی از همسر اولش، پیمان قاسم خانی در تاریخ 4 شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ماهها قبل با تغییری محسوس در عکسهای اینستاگرامی بهاره رهنما و حال و هوای پست های او در فضای مجازی، مخاطبان متوجه غیبت همسر دوم خانم بازیگر شده و شایعات مربوط به جدایی بهاره از حاجی سر زبان ها افتاد تا اینکه با یک استوری معنا دار، به نوعی این جدایی را تایید کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20477

ارسال نظر