یاغی با «بلیت یک طرفه» برگشت

​تصویری از علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون در سریال «بلیت یک طرفه» منتشر شد.

یاغی با «بلیت یک طرفه» برگشت

تصویری از علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون در سریال «بلیت یک طرفه» منتشر شد.

سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

علی شادمان سریال بلیت یکطرفه

سریال ایرانی بلیط یک طرفه با نام انگلیسی One Way Ticket اولین سریال بین المللی شبکه نمایش خانگی به کارگردانی پوریا حیدری است که علاوه بر بازیگران ایرانی مشهور، هنرمندانی از کشورهای ترکیه، لبنان، آمریکا در آن به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران سریال بلیط یک طرفه، خلاصه داستان بلیط یک طرفه، تعداد قسمت بلیط یک طرفه، زمان پخش بلیط یک طرفه و...می پردازیم.

بازیگران سریال بلیط یک طرفه

علی شادمان

حامد کمیلی

بهزاد خلج

مهرداد صدیقیان

ارکان پتک کایا

کیدا رمضان

امین شعرباف

علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از کشورهای ترکیه، لبنان، آمریکا، و ایران نیز در این مجموعه قرار است که به ایفای نقش نیز بپردازند.

لازم به ذکر است پیش از این از پیمان معادی به عنوان بازیگران نقش اصلی «بلیط یک طرفه» یاد می‌شد اما به دلیلی همزمانی تولید آن با سریال «افعی تهران» این همکاری میسر نشد.

عوامل سریال بلیط یک طرفه

کارگردان:پوریا حیدری

نویسنده:پوریا حیدری

داستان سریال بلیط یک طرفه

داستان سریال بلیط یک طرفه پلیسی معمایی است که در ترکیه اتفاق افتاده و تمامی صحنه‌ های این فیلم با حضور بازیگران ایرانی، ترک، عرب و امریکایی فیلمبرداری شده است.

زمان پخش سریال بلیط یک طرفه

سریال بلیط یک طرفه قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، اما زمان پخش سریال بلیط یک طرفه هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

تعداد قسمت سریال بلیط یک طرفه

تعداد قسمت سریال بلیط یک طرفه حدود 20 قسمت و هر قسمت 45 تا 50 دقیقه می باشد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133799

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر