مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد /ویدئو

مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد

مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد /ویدئو

 مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد

مرجانه گلچین بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی برای همیشه از بازیگری خداحافظی کرد

 شامگاه گذشته (جمعه ۱۰ فروردین) مرجانه گلچین در حساب رسمی خود در اینستاگرام از تصمیمش برای خداحافظی با دنیای بازیگری خبر داد و گفت: «سلام بر هموطنان جان. خیلی بی‌مقدمه سر اصل مطلب می‌روم. مدتی بود که روی یک تصمیم خیلی با خودم کلنجار می‌رفتم که آیا باید این تصمیم را بگیرم یا نه. یک خبر و یا یک تصمیمی که برای خودم خیلی ناگوار است و شاید برای خیلی از شما اینگونه نباشد؛ ولی خب طبیعی است که بعد از ۴۶ سال در یک حرفه کار کردن و به یک باره تصمیم به خداحافظی گرفتن با آن، کار سختی است. من از بچگی این کار را شروع کردم، با این حرفه رشد کردم، بزرگ شدم تا به این سن رسیدم؛ به همین دلیل دل کندن از آن سخت است. ولی تصمیمی بود که بالاخره باید گرفته می‌شد و فکر کردم که در آغاز سال جدید اعلام کردن آن شاید خیلی درست‌تر باشد. ممنونم بابت حمایت‌ها، لطف، مهر و انرژی که در تمامی این سال‌ها از شما دریافت کردم. ممنونم بابت نگاه‌های مهربان و لبخندهای زیبای شما که همیشه انرژی‌بخش بود. شما خانواده دوم من بودید بدون اینکه با هم نسبت خونی داشته باشیم. دلم برای یکایک شما خیلی تنگ می‌شود و فکر می‌کنم این دلتنگی بسیار بسیار سخت و عذاب‌آور خواهد بود، ولی به هر حال دوستتان دارم. جای شما همیشه در قلب من خواهد بود. خداحافظ همگی.»

مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران است. او  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

از مهمترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده)، شب بیست و نهم (حمید رخشانی) و دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) اشاره کرد. او همچنین با تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار است ولی پدرش را در کودکی از دست داد؛ و خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت. بازی در نقشی جدی و متفاوت در سریال نفس گرم یکی از نقاط عطف بازیگری او به حساب می‌آید.

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. مرجانه گلچین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131720

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر