مرجانه گلچین عزادار شد

مرجانه گلچین در اینستاگرام با انتشار پستی از فوت خواهرش خبر داد.

مرجانه گلچین عزادار شد

 

خواهر مرجانه گلچین درگذشت.

 مرجانه گلچین در اینستاگرام با انتشار پستی از فوت خواهرش خبر داد. او نوشت: میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرا نه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد،؟ با  مظلومیتت ، باصدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا ، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده،؟

تو امروز نه خواهرم، که  سالهاست  داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم،  بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی  نباش ،  قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه، قول میدم خاله خوبی برای تنها  دردونت باشم سلام  من رو به نازنین های از دست دادمون برسون  به مادر ،پدر ، برادر ،،،،،،،،،،،

خواهر مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد به عنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد، پدرش نظامی و اصالتا ترک زنجانی و مادرش گیلانی است.

 مرجانه گلچین سال ۱۳۷۴ با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55322

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر