ماجرای عجیب و جنجالی یکتا ناصر_منوچهری هادی ادامه دارد/ در دادسرای جنایی چه گذشت+عکس

قاضی شهریاری در پستی اینستاگرامی خطاب به یکتا ناصر نوشت: دست به انتشار پست دروغ زدید، عکس‌ها هم در حضور شما گرفته شد، در جلسه دو همکار بنده و پدر شما و آقای هادی حضور داشتند و شاهد بودند، فقط می‌توانم بگویم متاسفم...

ماجرای عجیب و جنجالی یکتا ناصر_منوچهری هادی ادامه دارد/ در دادسرای جنایی چه گذشت+عکس

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از حضور یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از حضور یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی خبر داد و نوشت: «امروز این دو هنرمند عزیز(زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.»

یکتا ناصر

پست جنجالی یکتاناصر؛ یواشکی از من عکس گرفتند!

یکتاناصر بازیگر زن که به تازگی به خاطر مشکل خانوادگی با همسرش خبرساز شده یک بار دیگر در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

پست اینستاگرام یکتا ناصر را در ادامه می‌بینید

یکتا ناصر

قاضی شهریاری در پستی اینستاگرامی خطاب به یکتا ناصر نوشت: دست به انتشار پست دروغ زدید، عکس‌ها هم در حضور شما گرفته شد، در جلسه دو همکار بنده و پدر شما و آقای هادی حضور داشتند و شاهد بودند، فقط می‌توانم بگویم متاسفم...

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در صفحه شخصی خو نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز (یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند. پست‌های اینستاگرام جنجالی اخیر را پاک کردند و آرامش را به خود و فرزند مشترک بازگرداندند.

اما باید از منظر جرم شناسی به حداقل دو موضوع دقت کرد:

۱- گابریل تارد جرم شناس، جامعه شناس و روانشناس فرانسوی (۱۹۰۴-۱۸۴۳ میلادی) در نظریه مشهور خود به مساله تقلید پرداخته است و #قوانین_تقلید را تبیین نموده است. اگر با گذشت ۱۲۰ سال از نظریه تارد هنوز آن را در جامعه خود می‌بینیم نشانگر این است که جامعه ما در موقعیت زمانی آقای گابریل تارد قرار گرفته است. گابریل تارد در نظریه خود به تقلید گروهی و تقلید طبقه فرودست از طبقه فرادست پرداخته است. اینکه در حال حاضر جامعه هنری که در جرم شناسی فرهنگی بر آن تاکید شده است، الگوساز هستند و اقشاری از جوانان این مرز و بوم الگو پذیر تردیدی نداشته باشید. اما نکته مهم در این است که اگر قشر الگو پذیر به این نتیجه برسد که قشر الگوساز او، آن چیزی که تصور می‌کرده است. نیست، دچار فروپاشی فکری می‌شوند و به سمت هنجار شکنی می‌روند. پس قشر الگو ساز باید در تمامی شوونات زندگی خود دقت لازم را داشته باشند تا الگوی درستی برای الگو پذیر‌ها باشند.

 

۲-مشاوران ازدواج در زمان ازدواج به سبک زندگی افراد توجه نموده و در صورت عدم اشتراک در سبک زندگی زوجین در شرف ازدواج را از عواقب چنین ازدواجی آگاه سازند. در حال حاضر مراکز مشاوره در خیلی از موارد از مسایل روانشناسی جنایی بی اطلاع هستند و به جای پرداختن به مدالیته و لایف استایل طرفین به مسایل انگیزشی و…می پردازند. روانشناسی جنایی علم جدیدی در دنیا می‌باشد که در کشوری مثل آمریکا رشته و دانشکده روانشناسی جنایی ایجاد کرده اند و نقش روانشناسان جنایی در جلوگیری از خشونت خانگی و از هم پاشیدگی خانواده، نقشی بی بدیل است و این در حالی است که در کشور ما صرفا در مقطع کارشناسی ارشد یک درس اختیاری تحت عنوان روانشناسی جنایی تدریس می‌شود که آن هم فقط در حد دیوار‌های دانشگاه است. شایسته است که به این رشته نوپا از جرم شناسی توجه بیشتری شود و حداقل در موضوع ازدواج و جلوگیری از خشونت خانگی و از هم فروپاشی خانواده‌ها نقش آفرینی کنند که در غیر این صورت تمامی تلاش‌ها مراکز روانشناسی بی نتیجه خواهد بود. یک روانشناس باید به مسائل مدالیته و سبک زندگی زوجین در شرف ازدواج آگاه باشد.

 

قاضی شهریاری دادسرای جنایی

واکنش منوچهر هادی به درگیری با یکتا ناصر: بخاطر سوفیا بس کن

منوچهر هادی به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی پاسخ داد.

منوچهر هادی در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی نوشت: جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم. خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و محترم برگزار شد.

 

من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتار‌های سابقش که بار‌ها و بار‌ها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم.

 

همه این‌ها را سکوت کردم و رسانه‌ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش می‌کنند و ارتباط را قطع می‌کنند گفتم ایشان دوباره پست می‌گذارند و دوباره وارد حاشیه می‌شوند. شما تمام مدت دلسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم، خدارو شکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبت‌ها و حمایتتان را داد.

 

خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغ‌های پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

 

حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم او را از ایشان بگیرم. چه حقی از این مادر گرفته شده؟ چه کار که نکردند؟ الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام، بس کنید ترو به آنچه می‌پرستید بس کنید. همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلونمایی از شما چیزی ندیدم بخاطر سوفیا بس کن، مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پست‌های قبلی رو پاک کنید. خواهرتم پست‌های محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه‌ای کنند که همه چی تمام شده است. چرا به دروغ میگویی مخفیانه، خدارو شکر خیلی چیز‌ها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشاالاه زمان چیز‌های دیگر را هم ثابت می‌‍کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131254

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر