زمان پخش فصل ۲ برنامه صداتو با اجرای محسن کیایی + جزئیات برنامه

فصل دوم مسابقه جذاب و دیدنی «صداتو» با اجرای محسن کیایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این مسابقه که در ژانر معمایی-موسیقایی تولید شده است، در فصل اول با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های فیلیمو تبدیل شد.

زمان پخش فصل ۲ برنامه صداتو با اجرای محسن کیایی + جزئیات برنامه

فصل دوم مسابقه جذاب و دیدنی «صداتو» با اجرای محسن کیایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این مسابقه که در ژانر معمایی-موسیقایی تولید شده است، در فصل اول با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های فیلیمو تبدیل شد.

در فصل جدید این سریال در حال پخش نمایش خانگی نیز محسن کیایی اجرای برنامه را برعهده دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله، او را در این مسابقه همراهی می‌کنند. در این مقاله از ویدو به زمان پخش برنامه صداتو خواهیم پرداخت.

جدول پخش برنامه صداتو فصل دوم

قسمت اول فصل جدید «صداتو» در روز اول فروردین ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد و قسمت‌های بعدی آن هرهفته چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلیمو قرار خواهد گرفت.

شبکه پخش کننده برنامه صداتو: فیلیمو

روزهای پخش فصل دوم برنامه صداتو از فیلیمو: چهارشنبه‌ها

ساعت پخش برنامه صداتو ۲ از فیلیمو: ۰۸:۰۰ صبح

موضوع برنامه صداتو چیست ؟

قالب معمایی-موسیقایی این برنامه، آن را از سایر برنامه‌های مشابه متمایز می‌کند. تمرکز برنامه بر تنوع موسیقی ایرانی و شرقی و طرحی خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه، باعث شده تا «صداتو» به یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های فیلیمو تبدیل شود. انتظار می‌رود که فصل دوم «صداتو» نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شود.

مراحل اجرای برنامه صداتو

در مسابقه “صداتو”، در هر بخش به شرکت‌کننده کمک و همراهی می‌شود. اگر شرکت‌کننده توانایی عبور از تمام مراحل را داشته باشد، در هر مرحله ۲۰ میلیون تومان به او تعلق می‌گیرد و در صورت برنده شدن در فینال، جایزه بزرگ ۲۰۰ میلیون تومان را کسب می‌کند.

در این برنامه، به‌جز تهیه‌کننده و کارگردان، هیچ‌کس (حتی مجری) اطلاعاتی درباره خواننده اصلی هر قسمت ندارد. در تمامی چالش‌ها، به‌جز خواننده واقعی، سایر شرکت‌کنندگان حقیقت را نمی‌گویند!

چالش اول

 لیپ سینک در این چالش، ۶ شرکت‌کننده در دو مرحله، یک قطعه موسیقی را می‌خوانند. فقط خواننده واقعی صدای خودش را می‌دهد و سایر اشخاص صدای شخص دیگری را تقلید می‌کنند. حالا با کمک تیم یاور، شرکت‌کننده باید متوجه شود کدام فرد خواننده نیست!

چالش دوم

 آنلاک در این چالش، براساس انتخاب شرکت‌کننده، درباره یکی از افراد باقیمانده اطلاعات بیشتری روی صحنه نمایش داده می‌شود. این اطلاعات می‌تواند شامل نمایش زندگی یا محل کار شخص باشد. حالا باید حدس زده شود که آیا این توصیف واقعی است و آیا آن شخص خواننده است یا خیر!

چالش سوم

 در این چالش، براساس انتخاب شرکت‌کننده، یکی دیگر از افراد باقیمانده در استودیو مخفی یک قطعه موسیقی را به روش خاصی بازخوانی می‌کند. در این صورت باید حدس زده شود که آیا این شخص خواننده است یا صرفاً ادای او را می‌آورد!

چالش چهارم

سین جیم در این چالش، براساس انتخاب شرکت‌کننده، در ۳۰ ثانیه، سوالاتی از یکی از دو نفر باقیمانده پرسیده می‌شود. اطلاعاتی که در این مرحله به‌دست می‌آید نشان می‌دهد که آیا فرد خواننده است یا خیر. تیم یاور (هلپر) نیز می‌تواند به شرکت‌کننده کمک کند.

فینال مسابقه “صداتو”

 در این مرحله، شرکت‌کننده باید ریسک کند و با استفاده از اطلاعاتی که در چالش‌های قبلی به‌دست آورده، تشخیص دهد که آخرین شخص خواننده است یا نه.

در صورت شناسایی درست، برنده جایزه بزرگ ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود؛ اما می‌تواند بدون ریسک، مبلغ پول پیشینه مراحل قبلی را دریافت کند.

سوالات متداول:

۱) برنامه صداتو چند قسمت دارد؟

فصل اول برنامه صداتو شامل ۱۲ قسمت است. باتوجه‌به این‌که فصل دوم برنامه صداتو هنوز شروع نشده است، درحال‌حاضر اطلاعاتی در مورد تعداد قسمت‌های این فصل در دست نیست.

 

منبع: ویدو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130922

ارسال نظر