پایان غیبت چهارساله آقای مجری / مهمونی ایرج طهماسب نوروز می آید /

«مهمونی» جدید ترین اثر ایرج طهماسب پس از ۴ سال دوری از سینما و تلویزیون بتازگی کلید خورده اسـت.

 پایان غیبت چهارساله آقای مجری / مهمونی ایرج طهماسب نوروز می آید /

«مهمونی» جدید ترین اثر ایرج طهماسب پس از ۴ سال دوری از سینما و تلویزیون بتازگی کلید خورده اسـت. ایرج طهماسب کـه نزد اکثر مخاطبان با لقب آقای مجری شناخته می شود، از چهره‌های معروف حوزه‌ی اجرا بـه شمار میرود. این چهره سالها مجموعه عروسکی کلاه قرمزی رابا همکاری حمید جبلی تولید کرده اسـت. 

طبق جدید ترین اخبار، ایرج طهماسب امسال یک مجموعه عروسکی جدید را جلوی دوربین خواهد برد. این برنامه مهمونی نام دارد ودر ایام نوروز از نماوا پخش خواهد شد. ایرج طهماسب علاوه‌بر کارگردانی، اجرای این برنامه را نیز برعهده دارد. تهیه‌کننده مجموعه عروسکی مهمونی حسن خدادادی اسـت. این برنامه گویا اکنون مراحل تولید و فیلم برداری را طی می کند.

برنامه مهمونی کی پخش می شود؟

 این مجموعه نمایشی بـه کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی پس از گذراندن مراحل دریافت مجوز، برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده میشود. این مجموعه قرار اسـت از شبکه نمایش خانگی «پلتفرم نماوا» منتشر شود.

مهمونی یک مجموعه عروسکی در ژانر گفت و گو محور با مجری‌گری و کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای اسـت. دراین مجموعه از شخصیت های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد.

از صداپیشگان این عروسک ها می توان بـه هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت های عروسکی مجموعه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

آیا کلاه قرمزی در برنامه مهمونی حضور دارد؟

بـه گفته ایرج طهماسب، مالکیت تمامی شخصیت های مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اسـت و هیچ یک از شخصیت های این مجموعه در برنامه مهمونی حضور نخواهد داشت. هم چنین حمید جبلی کـه پیش از این در اکثر آثار ایرج طهماسب حضور یافته و سابقه همکاری بالغ بر ۴ دهه با طهماسب را داراست، دراین برنامه حضور ندارد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12423

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر