۱۵ زندانی نوجوان با کمک محسن چاوشی آزاد شدند / آزادی بیش از 4هزار زندانی تاکنون

۱۵ زندانی نوجوان محکوم به جرائم غیر عمد با کمک محسن چاوشی در شب یلدا آزاد شدند . دی کماه گذشته نزدیک به 100 زندانی با همراهی و کمک محسن چاوشی و همراهان صفحات مجازی او آزاد شده اند . تاکنون نزدیک به چهار هزار زندانی به این وسیله ازاد شده اند

۱۵ زندانی نوجوان با کمک محسن چاوشی آزاد شدند / آزادی بیش از 4هزار زندانی تاکنون

۱۵ زندانی نوجوان محکوم به جرائم غیر عمد با کمک محسن چاوشی در شب یلدا آزاد شدند . دی کماه گذشته نزدیک به ۱۰۰ زندانی با همراهی و کمک محسن چاوشی و همراهان صفحات مجازی او آزاد شده اند . تاکنون نزدیک به چهار هزار زندانی  به این وسیله ازاد شده اند

محسن چاوشی از جمله خوانندگان خبرساز کشورمان است که با وجود عدم برگزاری کنسرت و کمترین حضور در مجامع فرهنگی هنری همواره در سیبل  خبرها قرار دارد و همواره خالق غافلگیری‌هایی است که او را تا مدت تبدیل به یکی از چهره‌های خبرساز موسیقی می‌کند.

این خواننده طی سال‌های اخیر با پرهیز از شوآف های تبلیغاتی و ایجاد هیجانات کاذب برای طرفداران تین ایجری جامعه مخاطبان موسیقی پاپ به منظور کسب درآمد بیشتر، ترجیح داده است تا با همراهی و معرفی تعدادی از افراد صاحب نام در حوزه‌های مختلف، دست به کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای بزند که به شدت هم با استقبال مردم مواجه شده است. اقدامی که همان گونه که قبلاً هم به آن اشاره شده بود، طی سال‌های اخیر منجر به راه اندازی کمپینی برای کمک به نیازمندان شده است.

چاوشی در این کمپین‌ها که عمده فعالیت آن‌ها در کانال‌ها و فضای مجازی صورت گرفته ، با انتشار فراخوانی با اشاره به فرد نیازمند و شرح حال کوتاه زندگی‌اش که توسط او و افراد دیگر شناسایی شده‌اند، از طرفداران و اعضای این کمپین می‌خواست تا با تأمین مبلغ موردنیاز در زمینه‌هایی چون کمک هزینه درمان، آزادی زندانیان غیربزهکار و تأمین دیه برای نجات از اعدام با او همراهی کنند که همه این فراخوان‌ها در نهایت هم با همین یک جمله چاوشی تمام می‌شد: «مبلغ مورد نیاز تأمین شد.»

 

به هر ترتیب آنچه طی سال‌های اخیر از سوی محسن چاوشی صورت گرفته، امری قابل احترام و قدردانی است و باید آرزومند تعمیم یافتن چنین رویکردهایی در میان هنرمندان سلبریتی و پولساز کشورمان در بخش‌های مختلف باشیم که می‌توانند با گسترش چنین حرکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای شرایط مطلوب‌تری را در جهت کاهش ناهنجاری‌ها و ترغیب مردم برای انجام کارهای خیرخواهانه فراهم کنند. شرایطی که متأسفانه در این سال‌ها آنچنان که باید مورد توجه چهره‌های خبرساز عرصه فرهنگ و هنر نیست.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119458

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر