ماجرای معتاد شدن سحر قریشی / اقرار سحر قریشی به اعتیاد! شدیدش + ویدئو

این روزها سحر قریشی از یک طرف با اکران فیلم سینمایی نارگیل دو و از طرف دیگر با محتواهایی که در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته. یک روز درباره تتلو و تتوهای اجباری‌اش افشاگری می‌کند، یک بار هم مانند دیروز به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش.

ماجرای معتاد شدن سحر قریشی / اقرار سحر قریشی به اعتیاد! شدیدش + ویدئو

سحر قریشی دیروز از ماجرای اعتیادش پرده برداشت.

این روزها سحر قریشی از یک طرف با اکران فیلم سینمایی نارگیل دو و از طرف دیگر با محتواهایی که در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته. یک روز درباره تتلو و تتوهای اجباری‌اش افشاگری می‌کند، یک بار هم مانند دیروز به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش.

انتخاب‌های همیشگی او برای بازی در سینمای تجاری حالا به سمت پول در آوردن در یوتیوب چرخش داشته و اتفاقا راز جذب مخاطبان ثابت خود را خوب می‌شناسد و می‌داند که از بازدید آنها چطور درآمدزایی کند و همه این ها با حفظ حجاب.

قریشی که دیگر نه در استانبول بلکه در امارات زندگی می‌کند ویدئوهایی درباره اعتیادش، درباره زورگویی تتلو برای طرح‌های تتو و رفتارهای بیمارگونه دیگر او منتشر می‌کند و بازدید می‌گیرد.

مثل دیروز اعتراف می‌کند که این مدت اعتیاد او به قدری شدید بوده که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نمی‌گذاشت. ماجرای ۲ سال اعتیاد و ۳ بار اوردوزش را شرح می‌دهد و می‌گوید در این مدت تا پای مرگ پیش رفته و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرده.

قریشی همچنین از تلاش‌هایش برای ترک اعتیاد که پس از ۸ ماه محقق شد گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن به مواد مخدر تأکید کرد.

ادعای اعتیاد سحر قریشی اولین بار از سوی امیر تتلو پس از بر هم خوردن رابطه ی آن ها با یکدیگر در سال ۱۴۰۱ مطرح شد. تتلو مدعی شده بود قریشی در حال حاضر به مواد مخدر اعتیاد دارد اما صحت داشتن این ادعا مشخص نبود.

حالا قریشی خود در یکی از ویدئوهای جدید کانال یوتیوبش به ماجرای اعتیاد شدید خود پرداخته است. بر اساس صحبت های قریشی، این ماجرا به زمان حضور او در ایران و فعالیتش در سینما بازمی گردد.

قریشی توضیح داد که شکست در روابط عاطفی و ضربه خوردن از برخی دوستان، او را به سمت تنهایی و وضعیت بد روحی سوق داد و در نهایت با آنکه تا پیش از آن حتی اهل مصرف الکل نبود، با روی آوردن به مواد مخدر سعی کرد خود را آرام کند.

سحر قریشی گفت که اعتیاد او به قدری شدید شد که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نبود. او اذعان کرد در طول دوره ی اعتیاد خود که ۲ سال به طول انجامید ۳ بار اوردوز را تجربه کرد و تا پای مرگ پیش رفت و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرد.

قریشی همچنین از تلاش هایش برای ترک اعتیاد که پس از ۸ ماه محقق شد گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن به مواد مخدر تأکید کرد.

قریشی از زمان راه اندازی کانال یوتیوبش بارها با صحبت های خود خبرساز شده، از جمله ادعاهایش درباره ی زندگی شخصی خود و همینطور انتقاداتش از برخی چهره های مشهور. قریشی پس از ترک ایران فعالیت مجازی خود را به حداقل رسانده بود و حالا برخی معتقدند او با هدف کسب درآمد از یوتیوب تصمیم به فعالیت در این شبکه اجتماعی گرفته و با طرح اظهارات جنجالی سعی بر بازار گرمی دارد.

سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در تابستان ۱۴۰۱، ترکیه را به مقصد دبی ترک کرد و از آن زمان در آنجا به سر می برد. او در یکی از ویدئوهای اخیر خود مدعی شد که در دبی به کار املاک مشغول است و یک شرکت تبلیغاتی نیز در آنجا راه اندازی کرده است. قریشی گرچه از زمان ترک ایران همواره با حجاب جلوی دوربین حاضر شده و در یکی از لایوهای اینستاگرامی اخیر خود نیز تأکید کرد که بعد از اتمام کارش در دبی، حتماً به ایران باز خواهد گشت، اما با توجه به صحبت های پرحاشیه ی اخیرش به نظر می رسد قصدی برای فعالیت دوباره در سینمای ایران ندارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113598

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر