سنگ تمام عادل فردوسی‌پور برای مردم :خوشحالم کنارتان بودم | ادامه دهید گریه می کنم +فیلم

عادل فردوسی‌پور بعد از دریافت جایزه خود در میان تشویق شدید حاضران در سالن هتل اسپیناس پالاس، در صحبت‌های خود در واکنش به موفقیت تازه خود در جشن حافظ گفت: چیزی نمانده به گریه بیفتم

سنگ تمام عادل فردوسی‌پور برای مردم :خوشحالم کنارتان بودم  | ادامه دهید گریه می کنم +فیلم

تندیس جشن حافظ برای مجموعه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ به عادل فردوسی‌پور تعلق گرفت.

بیست‌ودومین دوره مراسم سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) شب گذشته برگزار شد. در این مراسم سالانه، از برترین آثار سینمایی و تلویزیونی تقدیر و قدردانی می‌شود که نگاهی به جدول کاندیدا‌های بیست‌ودومین دوره برگزاری جشن حافظ نشان می‌دهد که اکثریت کاندیدا‌ها از برنامه‌های در حال پخش از فضای مجازی بودند. در بخش برترین چهره تلویزیونی، ۷ نفر برای رسیدن به این عنوان از سوی هیات داوران به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

حامد آهنگی (تی‌ان‌تی)، سیامک انصاری (جوکر)، فریدون جیرانی (سینما ۲۵)، ایرج طهماسب (مهمونی)، محمدرضا علیمردانی (ناتو)، عادل فردوسی‌پور (فوتبال ۳۶۰) و محسن کیایی (صداتو).

شب گذشته در مراسم اختتامیه جشن حافظ، عادل فردوسی‌پور به عنوان برترین چهره تلویزیونی سال معرفی شد و جایزه خود را از آذر معماریان همسر علی معلم و فرزند او، امید معلم که برگزارکننده جشن حافظ هستند، دریافت کرد و سپس در بخش اهدای جایزه بهترین کارگردانی سریال تلویزبونی، فردوسی‌پور جایزه این بخش را به جمشید محمودی بابت ساخت سریال پوست شیر اهدا کرد.

عادل فردوسی‌پور بعد از دریافت جایزه خود در میان تشویق شدید حاضران در سالن هتل اسپیناس پالاس، در صحبت‌های خود در واکنش به موفقیت تازه خود در جشن حافظ گفت:  چیزی نمانده به گریه بیفتم

عادل فردوسی‌پور بعد از دریافت جایزه بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ گفت: «همیشه دریافت جایزه لذت بخش است، اما این جایزه برای من لطف دیگری دارد. چیزی نمانده که از ابراز محبت شما به گریه بیفتم. می‌دانید در این پنج سال چه اتفاقاتی رخ داد و درها به روی من بسته شد.

خوشحالم که در کشور خود و کنار مردم دوست‌داشتنی ایران باقی ماندم. خوشحالم برنامه‌ای را از صفر در کنار عوامل حرفه‌ای شروع کردم و امروز بسیار دیده می‌شود. امیدوارم بتوانم خدمت کوچکی به شما کرده باشم. یاد علی معلم عزیز شاد. این جایزه تقدیم به مردم خوب، دوست داشتنی و بامعرفت کشورم.»

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108154

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر