ادعای جنجالی یک پزشک درباره علت خودکشی زهره فکور صبور

یک پزشک ادعاهایی جنجالی درباره علت خودکشی زهره فکور صبور مطرح کرد.

ادعای جنجالی یک پزشک درباره علت خودکشی زهره فکور صبور

 یک دندانپزشک که به واسطه انجام خدمات دندانپزشکی برخی بازیگران و عکس‌های یادگاری با آن‌ها در فضای مجازی مطرح شده است، امروز با انتشار استوری در اینستاگرام خود ادعا کرد علت خودکشی زهره فکور صبور تهمت‌های یک فعال مجازی برای اخاذی بوده است.  

بیشتر بخوانید: صحبت‌های تلخ همسر زهره فکور صبور درباره علت مرگ و کشف پیکر همسرش

این پزشک در ادامه ادعا‌های خود مدعی شد خانم بازیگر در روز‌های اخیر به دوستان و نزدیکان خود اعلام کرده بود که به خاطر دروغ‌ها و تهمت‌های بی‌پایه و اساس فرد اخاذ مجازی پناهنده کشور آلمان، دیگر قادر به ادامه زندگی نیست.  

بیشتر بخوانید: ویدئویی که بوی مرگ نمی‌دهد | آخرین ویدئوها از زهره فکور صبور

حال باید دید تیم جنایی از این فرد در مورد ادعاهایش تحقیق می‌کند و این ادعا‌ها چقدر با واقعیت مطابقت داردو علت اصلی خودکشی خانم بازیگر همین موضوع است، یا علتی دیگر باعث شده تا زهره فکور صبور دست به مرگ خودخواسته بزند.  

دلیل اصلی خودکشی زهره فکور صبور افشا شد؛ لعنت به بی‌معرفتی‌هاتون!

یک فعال رسانه‌ای با انتشار یک استوری پرده از دلیل اصلی خودکشی زهره فکور صبور برداشت .حمید فراهانی‌راد مجری رسانه تی‌وی پلاس با اشاره به حواشی که طی چند هفته اخیر توسط یک خبرنگارنمای آن سوی آبی برای زهره فکور صبور ایجاد شده بود در اینستاگرامش نوشت: متأسفانه با خبر شدم گویا دلیل اصلی خودکشی خانم فکور حرف‌های خارج از عرف یک به اصطلاح پاپاراتزی فضای مجازی بوده که باعث این اتفاق شده. متأسفم که برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنید. لعنت به بی‌معرفتی‌هاتون. کلاً چی واسه کی مونده که اینقدر حرص می زنین و انسانیت رو زیر پا میذارین؟ بخدا همه‌ش برای خودتون.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10344

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        سلام خدا رحمت کندخانم فکور صبوری ،

      ارسال نظر