تصمیم سام اصغری پس از جدایی‌اش از بریتنی اسپیرز

تصمیم جدید سام اصغری پس از جداییش از خواننده معروف آمریکایی اعلام شد.

تصمیم سام اصغری پس از جدایی‌اش از بریتنی اسپیرز

تصمیم جدید سام اصغری پس از جداییش از خواننده معروف آمریکایی اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین، سام اصغری همسر سابق خواننده مشهور بریتنی اسپیرز پس از طلاقش بر روی حرفه بازیگری خود تمرکز خواهد کرد!

سام اصغری در بحبوحه جدایی خود از بریتنی اسپیرز خانم خواننده جنجالی تنها بر روی حرفه بازیگری خود تمرکز کرده است.

 اوایل ماه جاری سام اصغری ۲۹ ساله در اینستاگرام اعلام کرد که پس از یک رابطه احساسی ۶ ساله از خانم خواننده جدا خواهد شد.

این آقای خواننده در اینستاگرام خود نوشت: «پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر خود پایان دهیم.

ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم حفظ خواهیم کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو می‌کنم.

درخواست برای حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می‌رسد. بنابراین من فقط از همه شما از جمله رسانه‌ها می‌خواهم که مهربان و متفکر باشند.»

آقای ایرانی بر بازیگری و خانواده‌اش تمرکز خواهد کرد!

بریتنی و سام در نوامبر ۲۰۱۶ در صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیو خانم خواننده با هم آشنا شدند و مدت کوتاهی پس از آن شروع به ملاقات کردند. آن‌ها پس از مخفی نگه داشتن رابطه خود از انظار عمومی، نامزدی خود را در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کردند. سپس در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

پس از انتشار جدایی تکان دهنده این زوج، سام علاقه‌مند به میزبانی کنسرت و همچنین بازیگری است. منبعی نزدیک به این آقای ایرانی اعلام کرد: «او قبل از اعتصاب هالیوود هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکرده بود. با توجه به اعتصاب کنونی در هالیوود بدیهی است که هیچ پروژه‌ای برای او در راه نیست. با این حال تمرکز سام بر روی حرفه خود است.»

این منبع همچنین فاش کرد که سام هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به شغل سابق خود ندارد. پیش از آشنایی با بریتنی اسپیرز این آقای بازیگر یک مربی خصوصی ورزش در لس آنجلس بود. در عوض، سام اصغری در حال حاضر تمرکز خود را بر گذراندن وقت با خانواده‌اش گذاشته است.

این منبع فاش کرد: «او از مادرش در لس آنجلس مراقبت می‌کند. مادر سام چند هفته پیش از بیمارستان به خانه آمد و به کمک نیاز دارد. او در یک تصادف مجروح شد اما حالش رو به بهبود است.» / وقت صبح

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103834

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر