تیلور سوییفت با این سه لباس در کنسرتش درخشید

تیلور سوئیفت در کنسرت اخیرش سه شاهکار هنری پوشید.

تیلور سوییفت با این سه لباس در کنسرتش درخشید

تیلور سوئیفت در کنسرت اخیرش سه شاهکار هنری پوشید.

به گزارش عرشه آنلاین، تیلور‌ سوئیفت‌، خواننده محبوب و مطرح آمریکایی، چند روز‌ پیش بخش آمریکایی تور‌ جهانی Eras را بعد از ۵ ماه و اجرای بیش از ۳۰ کنسرت که هر کدام حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید، به پایان رساند.

با پایان این تور در آمریکا، ۳ لباسی که تیلور با آن‌ها آهنگ Enchanted را در شب‌های مختلف و ایالت‌های مختلف اجرا کرده است، حسابی مورد توجه صاحب‌نظران مد و فشن قرار گرفته‌اند. این متخصصان اظهار کردند که این لباس‌ها باید بعد از این تور، در موزه نگه‌داری شوند.

تیلور سوییفت

هر ۳ این لباس‌ها توسط برند Nicole + Flecia طراحی و کاملا با دست دوخته شده‌اند. گفته شده ساخت هر لباس بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ ساعت زمان برده و این برند ویدیو‌هایی از طراحی و دوخت آن‌ها را در تیک‌تاک به اشتراک گذاشته که بسیار پر بازدید شده‌اند.

برند نیکول و فلیشیا، یک برند تایوانی است که توسط دو خواهر کارآفرین، نیکول و فلیشیا چانگ در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است. این برند در تلاش است تا با تلاش و خلاقیت، طرح‌های زیبا و مد روز خود را ارائه کند. / برترین‌ها

بیوگرافی تیلور سوییفت

تیلور آلیسون سوئیفت خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. او بابت سبک ترانه‌سرایی، تنوع در موسیقی، بازآفرینی هنری و تأثیرش بر صنعت موسیقی مشهور است. سوئیفت یکی از چهره‌های فرهنگی قابل توجه در قرن بیست و یکم به‌شمار می‌رود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101666

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر