احمدی نژاد از کشور خارج شد /او ممنوع الخروج نبود؟

محمود احمدی‌نژاد عازم گواتمالا در آمریکای مرکزی شد

احمدی نژاد از کشور خارج شد /او ممنوع الخروج نبود؟

این خبر بروز رسانی شده است

  درحالی که صبح امروز اعلام شد محمود احمدی‌نژاد عازم گواتمالا در آمریکای مرکزی شد اما ساعاتی بعد خبر رسید که از خروج او جلوگیری شده است

کانال بهار نیوز که به احمدی نژاد منتسب است نوشت افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می کردند، امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ممانعت به عمل آوردند.

برخی خبرهای غیر رسمی حاکیست با سفرمحمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق به کشور گواتمالا بدلیل ملاحظات حفاظتی مخالفت شده است.

جمهوری اسلامی ایران در کشور گواتمالا نمایندگی سیاسی ندارد و شرایط این کشور پس از انتخابات اخیر که منجر به منازعه سیاسی بین دو گروه رقیب برنده و بازنده در انتخابات شده، کاملا ناپایدار و غیر امن است.

 آخرین خبر نوشت: احمدی نژاد بر انجام این سفر اصرار دارد و توصیه های دستگاه‌های ذیربط راد نپذیرفته است.

با توجه به نفوذ رژیم صهیونیستی در گواتمالا و شرایط امنیتی و سیاسی ناپایدار این کشور،ریسک سفر احمدی نژاد به گواتمالا بالاست و می تواند برای کشور هزینه زا باشد

 کانال دولت بهار رسانه محمود احمدی نژاد نوشت : احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا ، امروز (پنجشنبه) قرار بود جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان» ، عازم این کشور در آمریکای مرکزی شود.

پیش از بارها خبرهایی مبنی بر ممنوع الخروجی محمود احمدی نژاد منتشر شده است 

در واکنش به این خبرها ،مشاور رسانه‌ای رئیس دولت‌های نهم و دهم ، گفت: چنین اخباری صحت ندارد و کذب است.

چندی پیش آمریکا محمود احمدی نژاد را تحریم کرد و او نیز بیانیه ای در رد این تحریم منتشر کرد . 

محمود احمدی نژاد از شهریور سال قبل کمتر سخن گفته و در مجامع عمومی ظاهر شده است . در طی این یکسال ، دو عکس عمومی یکی در سالگرد ارتحال امام و دیگری در جلسه مجمع از او منتشر شده است

آخرین خبر 

مانع سفر  احمدی‌نژاد به آمریکای مرکزی برطرف شد

کانال دولت بهار نوشت با دعای خیر مردم، خوشبختانه موانع ایجاد شده برای سفر  احمدی نژاد به گواتمالا مرتفع شد.مسئولان امنیتی در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب گذرنامه دکتر احمدی نژاد را به ایشان عودت دادند.آنها همچنین تصریح کردند که مانعی برای سفر ایشان به گواتمالا جهت شرکت در سمپوزیوم بین المللی مدیریت منابع جهانی آب وجود ندارد.

کانال صابرین نیوز که به سپاه نزدیک است نیز نوشت::بر اساس اخبار واصله از منابع آگاه، به دنبال اصرار آقای احمدی نژاد برای سفر به کشور گواتمالا، پس از تعهد ایشان مبنی بر قبول مسئولیت در خصوص ملاحظات سیاسی و امنیتی و پیامدهای احتمالی این سفر برای ایشان، نهادهای ذیربط با انجام آن موافقت کرده اند. چندی پیش دفتر محمود احمدی نژاد و بعضی از اطرافیان او با ادعای بروز مخاطرات امنیتی، خواستار افزایش سطح حفاظت از وی و اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتر در اطراف محل زندگی او شده بودند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر