سخنگوی دولت: با گوشت و پوست و استخوانم تلخی درگذشت مهسا امینی را درک می‌کنم

سخنگوی دولت در واکنش به تکرار این شعار توسط برخی از دانشجویان افزود: ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی»؛ دوستش داریم و می‌خواهیم به آن برسیم.

سخنگوی دولت: با گوشت و پوست و استخوانم تلخی درگذشت مهسا امینی را درک می‌کنم

خبرگزاری دانشجو نوشت: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی رفت و در جمع دانشجویان به سوالات دانشجویان معترض پاسخ داد.

جهرمی در این نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: شعار‌های «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» را این روز‌ها زیاد شنیدیم، ما همیشه دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. ما حق داریم که می‌خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم، چون کشوری داریم با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده.

وی در واکنش به تکرار این شعار توسط برخی از دانشجویان افزود: ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی»؛ دوستش داریم و می‌خواهیم به آن برسیم.

وی در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این این است که اجازه شنیدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.

بهادری جهرمی در خصوص پیگیری پرونده مرگ مهسا امینی گفت: بعید میدانم دولت‌مردانی باغیرت‌تر از این دولت‌مردان وجود داشته باشد. من (بخاطر درگذشت دخترم) با گوشت و پوست و استخوانم تلخی درگذشت مهسا امینی را درک می‌کنم.

لازم به ذکر است، علی رغم فراهم شدن زمینه پرسش و پاسخ و پاسخگو بودن سخنگوی دولت عده‌ای از دانشجویان با سردادن شعار‌های غیر متعارف و ایجاد سروصدا مانع برگزاری نشست شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48818

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر