خبر جنجالی درباره علی کریمی

انتشار خبری جنجالی در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره علی کریمی، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

خبر جنجالی درباره علی کریمی

علی کریمی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر خبرساز شده است. علی کریمی پس از شهریور ۱۴۰۱، ایران را ترک کرد. علی کریمی، جادوگر فوتبال ایران با آغاز اعتراضات و حوادث ۱۴۰۱، از ایران خارج شد؛ عده‌ای در ابتدا گفتند علی کریمی به امارات رفته است و برخی هم کانادا را مقصد احتمالی‌ علی کریمی دانستند.

بیشتر بخوانید: ماجرای جدید علی کریمی، خواهر علی کریمی و مولوی عبدالحمید

علی کریمی کمی بعد، در ردیف افرادی مثل رضا پهلوی و نازنین بنیادی و گ لشیفته فراهانی در راس جریان‌سازی رسانه‌ای اپوزیسیون ایران قرار گرفت و رفته‌رفته اخبار مربوط به او، از رسانه‌های داخلی حذف شد. انتشار خبری جنجالی در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره علی کریمی، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

علی کریمی

این روزها خبرهای عجیبی درباره علی کریمی منتشر می‌شود که باورش کمی دشوار است.  به هر حال علی کریمی با آغاز وقایع شهریور ۱۴۰۱ مسیر زندگی اجتماعی‌اش را تغییر داد و مواضعی گرفت که بودن در ایران را برایش ناممکن کرده بود. او با آغاز اعتراضات از ایران خارج شد، عده‌ای در ابتدا گفتند به امارات رفته است و برخی هم از کانادا به عنوان مقصد احتمالی‌اش نام می‌بردند.

در هر صورت، شایعات آنقدر عجیب و غریب بود که حتی برخی حضور مهران مدیری در دبی را مرتبط با دستگیری احتمالی کریمی قلمداد کردند. خبری که بعدتر تکذیب شد و حتی این فرضیه مطرح شد که انتشار چنین خبری در جهت تخریب مهران مدیری بوده. علی کریمی بعدتر در ردیف افرادی مثل رضا پهلوی و نازنین بنیادی و گلشیفته فراهانی در راس جریان‌سازی رسانه‌ای اپوزیسیون ایرن قرار گرفت و قابل پیش‌بینی بود که رفته‌رفته از رسانه‌های داخلی حذف شود. البته که حذف او کار دشواری‌ست، چون از لحاظ فنی جایگاه دست نیافتنی در فوتبال ایران دارد و بسیاری از لحظات ناب فوتبال ایران را او خلق کرده، یادتان که نرفته آن فریاد عادل را که از دریبل زدن‌هایش در یک بازی ملی کلافه شده بود؟!

کریمی حالا آن سر دنیاست و اینستاگرام و توئیترش در همان مدار ده ماه اخیر است. نکته اما اینجاست مثلا روز گذشته خبر آمد پیج باشگاه پرسپولیس او را آنفالو کرده! یا بیرانوند او را در توئیتر آنفالو کرده است!

بیشتر بخوانید: حکم اعدام برای علی کریمی

عجیب آنجاست که برخی ادعا کردند یکی از دلایل حذف کریم باقری از پرسپولیس، حمایت از کریمی و عدم آنفالوی او است! ادعایی که قابل باور نیست و به نظر یک نوع فضاسازی رسانه‌ای‌ است.

علی کریمی

پیش‌تر هم که قرار بود نکونام در آستانه پیوستن به استقلال بود، برخی ادعا کردند یکی از شروط رسیدن او به نیمکت استقلال، آنفالوی علی کریمی است! آن‌ها که این خبرها را نشر می‌دهند، گویی آنفالوی علی کریمی را راهی برای پیشرفت در فوتبال ایران تفسیر می‌کنند و بعید است که در عالم واقع چنین شروط سطحی مطرح شود.

به هر حال حالا که آرامش به کشور برگشته، کاش نهادهای مربوط جلوی این جریان‌سازی‌های رسانه‌ای را بگیرند و عقل سلیمی به کار بیافتد و کاراکتر اجتماعی علی کریمی را از کاراکتر فوتبالی‌اش تفکیک کند. این خبرها که حتما واقعیت ندارد، اگر واقعیت داشته باشد؟ نه، امکان ندارد.

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96690

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        چرا باید تفکیک بشه کاملا درسته باید انفالو باشه لطفا نظرات احمقانه خودتان به دیگران غالب نکنید کودنها

      • علی

        کارکتر فوتبالی اش را هم دیدیم که به خواهر خودش هم خیانت کرد . بی شرف وطن فروش . حالا شما چرا از یک وطن فروش ضد زن ضد خواهر حمایت می کنید؟؟؟!!!!

      ارسال نظر