مرگ یک عضو ارشد منافقین | «خواهر سوسن» که بود؟

«عذرا علوی طالقانی» با نام تشکیلاتی «خواهر سوسن» در آخرین ورق از کارنامه تروریستی خود، رده جانشینی فرمانده کل گروهک منافقین موسوم به «ارتش آزادیبخش» و عضو ارشد شورای رهبری سازمان را برعهده داشت.

مرگ یک عضو ارشد منافقین | «خواهر سوسن» که بود؟

خواهر سوسن، عضو ارشد منافقین که بود؟  پ«عذرا علوی طالقانی» با نام تشکیلاتی «خواهر سوسن» یکی دیگر از افراد رده بالای گروهک منافقین به هلاکت رسید.

کیهان نوشت: «عذرا علوی طالقانی» با نام تشکیلاتی «خواهر سوسن» در آخرین ورق از کارنامه تروریستی خود، رده جانشینی فرمانده کل گروهک منافقین موسوم به «ارتش آزادیبخش» و عضو ارشد شورای رهبری سازمان را برعهده داشت.

وی همسر ابراهیم ذاکری شکنجه‌گر معروف سازمان منافقین بود که از فرماندهان اصلی جنایت منافقین در عملیات های «فروغ جاویدان» (مرصاد)، «آفتاب» و «مروارید» به حساب می‌آمد.

عذرا که جزو چهار زن رده بالای گروهک تروریستی منافقین بود، مانند سایر سرکردگان این فرقه تروریستی وعده برگزاری جشن سرنگونی جمهوری اسلامی را داده بود که دیروز خبر مرگ او روی خروجی‌ رسانه‌ها قرار گرفت.

در میزان سرسپردگی عذرا طالقانی و همسرش به فرقه، گفته شده است که جزو نخستین زوج‌هایی بودند که به دستور مسعود رجوی طلاق تشکیلاتی گرفتند و از هم جدا شدند.

گمانه‌ای که این روزها ناظران در خصوص مرگ این افراد مطرح می کنند این است که ممکن است این افراد نه به دلیل حمله پلیس آلبانی؛ بلکه بر اثر حذف و تسویه درونی که یکی از شیوه های معمول در سازمان است، کشته شده اند.

آنچه این گمانه را تأیید می‌کند، وضعیت وخیم درون اردوگاه است که زمینه را برای فرار افراد «بریده» مهیا کرده است.

پیش از این برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که به دلیل وجود این شرایط در سازمان، این گروه از آوردن نیروهای ساکن در کمپ اشرف ۳ در گردهمایی منافقین در پاریس خودداری کرده است.

منبع: کیهان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96243

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر