ماجرای انتشار فیلم‌ها و عکس‌های قدیمی قوه‌قضاییه چیست؟

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه عکس رییس قوه قضاییه در نشست سال ۹۸ به نام سال ۱۴۰۲ تا جعل برخی بخشنامه ها‌ی قوه قضاییه و همچنین مصوبات خیالی شورای تامین برخی استان‌ها مجددا منتشر شده است

ماجرای انتشار فیلم‌ها و عکس‌های قدیمی قوه‌قضاییه چیست؟

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه نوشت اینترنشنال در اخبار کذب روزانه که بعضا از سوی جریان داخلی هم پمپاژ می‌شود سعی میکند با دروغ پردازی موج سازی علیه قوه ایجاد کند از انتشار عکس رییس قوه قضاییه در نشست سال ۹۸ به نام سال ۱۴۰۲ تا جعل برخی بخشنامه ها‌ی قوه قضاییه و همچنین مصوبات خیالی شورای تامین برخی استان‌ها برای تخریب عدلیه یحتمل همین عناصر و اذناب آن‌ها طی روز‌های آتی به عرصه‌های جدیدی از عملیات علیه قوه قضاییه ورود خواهند کرد. باید منتظر ماند تا نمونه‌های بیشتری از همصدایی و هم‌آوایی اینترنشنال و برخی جریانات آلوده داخلی، جلوه‌گر شود.

میزان نوشت: اخیرا مجددا فیلمی از فردی به نام منصور نظری منتشر شده است که در آن از قوه قضاییه انتقاداتی مطرح می‌شود.این فیلم در حالی در برخی از کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی خاص در حال بازنشر است که مرتبط با شش سال پیش یعنی سال ۱۳۹۶ است.

پیشتر نیز فیلم دیگری منتشر شده بود که ادعا شده بود، در سفر رئیس قوه قضاییه به استان چهارمحال و بختیاری، یکی از پرسنل حفاظت دادگستری استان نسبت به وجود فساد در دستگاه قضا در حضور رئیس قوه قضاییه انتقاد می‌کند.

اما فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.

در بخشی از این جلسه منصور نظری در رابطه با پرونده خود در قوه قضاییه و وجود فساد در دستگاه قضا انتقاداتی را مطرح می‌کند که معاون اول وقت قوه قضاییه به انتقادات این فرد پاسخ می‌دهد

در حالی که مبارزه با فساد درون دستگاهی و خارج از قوه با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در حال پیگیری است، انتشار فیلم‌ها و موضوعات قدیمی که با دروغ‌های جدید نیز همراه می‌شود، موضوعی قابل است.

پشت پرده بازنشر این فیلم‎ها که با هدف تخریب دستگاه قضایی در افکار عمومی منتشر می‌شود، جریاناتی حضور دارند که ظاهرا اقدامات ضد فساد دستگاه قضا به مذاق آن‌ها خوش نیامده است.

 رئیس قوه قضاییه در اواخر سال گذشته طی یک سخنرانی پیش‌بینی کرده بود که در سال ۱۴۰۲ هجمه‌ها به عدلیه به لحاظ وسعت و دامنه و همچنین نوع و نفرات هجمه‌کننده شدت خواهد یافت؛ از شواهد و قرائن پیداست که این پیش‌بینی در حال حاضر به عیان‌ترین شکل ممکن در حال رخ‌نمایی است و مباشران و کارگزاران شبکه هجمه به عدلیه نیز عناصر دو ضلع در خارج و داخل هستند؛ نخست، معاندان و ضدانقلاب که با ارکان نظام و قوای کارآمد و ضدفساد آن، سرستیز دارند و دوم، قانون‌شکنان داخلی که به زعم باطل خود تصور می‌کنند با هجمه و تخطئه عدلیه می‌توانند این نهاد عدالت‌گستر و فسادستیز را تضعیف سازند و از این رهگذر به اغراض و مقاصد نامشروع خود دست یابند.

تکلیف معاندان و عناصر ضدانقلاب که روشن است؛ اساساً در سرشت آن‌ها دشمنی و تخاصم با نظام و ارکان کارآمد آن نهفته است؛ اما در این اثناء نکته قابل تأمل، تکاپوی بیش از حد جریانی در داخل برای تخریب دستگاه قضایی است؛ جریانی که عوامل پشت صحنه آن از اقدامات فسادستیزانه قوه قضاییه در دوره اخیر به ستوه آمده‌اند و انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فسادزا برای آن‌ها و منافع نامشروع‌شان گران آمده است.

علی‌ایحال با توجه به جمیع شرایط و احوالات، باید طی روز‌های آینده منتظر حملات و هجمه‌های بیشتری علیه دستگاه قضایی باشیم؛ عناصر جریان آلوده به فسادی که این روز‌ها با یارگیری از معاندان و بدنام‌ترین شبه‌رسانه ضدانقلاب یعنی اینترنشنال، اکاذیب و جعلیات نشر می‌دهند، به زعم باطل خود می‌خواهند انتقام احیا و ارتقای حقوق عامه را در قضیه مقابله با مفاسد حوزه زمین، از رئیس عدلیه بگیرند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95446

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر