سفر فوری سردار رادان به روسیه

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به روسیه سفر می‌کند.

سفر فوری سردار رادان به روسیه

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به روسیه می‌رود. سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به روسیه سفر می‌کند. سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با هدف رایزنی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه پلیسی به روسیه سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: سردار رادان پیام هشدارآمیز صادر کرد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در راس هیاتی و بنابر دعوت رسمی طرف روسی، به روسیه سفر خواهد کرد.

احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور

به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در رأس هیئتی و بنا به دعوت رسمی طرف روسی برای بازدید از ظرفیت‌های پلیس این کشور در امر مبارزه با جرایم سازمان یافته به روسیه سفر خواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضا خواهد کرد.

توضیحات سردار احمدرضا رادان درباره تحریم‌ها

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران در عرصه مبارزه با مواد پیشتازترین دولت، نظام و پلیس‌ها را دارد و هرچند تحریم‌های ظالمانه سبب بروز مشکل شده ولی عزم ما در مبارزه با مواد مخدر جدی است البته بیشترین ضربه به تحریم کنندگان ما در این راستا وارد می‌شود.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: پاکستان نسبت به گذشته در جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کرده مرزهایش را بیشتر مورد توجه قرار دهد وضعیت فیزیکی مرزهایش بهتر شده ولی برای کشورهای دیگر کافی نیست.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه در مقابله با مواد مخدر پیوستگی جهانی مبارزه لازم است، گفت: آمادگی داریم آموزش تجربیات خود را جهت مبارزه با مواد مخدر به همه کشورهای جهان ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور در پرسشی درباره اینکه برخی کشورها به دنبال قانونی کردن استعمال انواعی از مواد مخدر هستند و نظر شما در این راستا چیست؟ گفت: موضوع مقابله با مواد مخدر با پاک کردن مسأله رفع نمی‌شود اینکه برخی کشورها بر این مسأله اصرار دارند، در واقع پاک کردن مشکل است. ما مخالف‌ایم و در مجامع بین‌المللی هم اعلام کرده‌ایم.

سردار رادان در مورد اینکه عملکرد دولت فعلی افغانستان در مقابله با مواد مخدر چگونه بوده است، گفت: آنطور که انتظار می‌رفت، نبوده و در عمل باید ثابت کنند و جدی‌تر عمل شود.

فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحای بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد.

این دستور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور برخی مقامات لشکری و کشوری در ستاد کل مبارزه با مواد مخدر صادر شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94214

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر