رادان: با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم

سردار رادان گفت: با شهدا عهد می‌بندیم که مقتدرانه با عمل به قانون در هنجارگریزان ایجاد هراس کنیم و اجازه ندهیم از قانون عبور کنند.

رادان: با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم

سردار رادان گفت: با شهدا عهد می‌بندیم که مقتدرانه با عمل به قانون در هنجارگریزان ایجاد هراس کنیم و اجازه ندهیم از قانون عبور کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، آئین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا هم اکنون در سالن کوثر فرماندهی فراجا در حال برگزاری است.

در این مراسم خانواده ۲۰ شهید عرصه نظم و امنیت و مدافعان مرز و بوم حضور دارند.

سردار رادان فرماندهی فراجا گفت: هر یک از شهدا امروز در منطقه خود زیارتگاه مردم شده اند. ۲۰ شهید عرصه نظم و امنیت و دو شهیدی که جانباز بودند و امسال به شهادت رسیدند در امنیت کشور نقش آفرینی کردند.

وی ادامه داد: ده شهید مرزبانی ما امسال مسیر مبارزه با قانون شکنان و هنجار ستیزان را برای رزمندگان خود روشن و صریح کردند. چراغی که ۲۰ شهید روشن کردند توشه‌ای شد برای افرادی که مسیر پر مخاطره این عزیزان را ادامه می‌دهند.

سردار رادان گفت: برجک مزه سر که ما امروز به عنوان حماسه مزه سر از آن یاد می‌کنیم یکی از جلوه‌های ویژه ای بود که شهدا در مرزبانی آفریدند دهها نفر سرپا مسلح به برجک مرزی ما حمله کردند. برجک محاصره شد تلاش کردند که رزمندگان برجک را تسلیم کنند در ازای آن و در جواب به این اقدام فرزندان ما جانانه و مردانه مبارزه کردند.

وی افزود: کسانی که تلاش کرده بودند خود را به برجک برسانند به فرماندهان خودشان می‌گفتند که ما به زحمت افتاده ایم. جنگ زمانی تمام شد که برجک را رنگین کردند. پایان جنگ با شهادت همه مرزبانان برجک صورت گرفت.

به گفته سردار رادان مقاومت همانا شرف و پیروزی و آبروست. آبرویی که برای خودشان و خانواده شأن آفریدند. شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا، امر به معروف و شهید مبارزه با خودکامگی در مسیری قرار می‌گیرند که امنیت مردم را تضمین کنند.

سردار رادان گفت: در این جلسه اعلام می‌کنیم با شهدا عهد می‌بندیم که مقتدرانه با عمل به قانون در هنجارگریزان ایجاد هراس می‌کنیم و هر گز اجازه نمی‌دهیم از روی قانون و مأمور قانون عبور کنند.

فرمانده فراجا گفت: اگر این طور باشد حتماً با آنها برخورد می‌شود. قرار نیست عده‌ای ناهنجار و قانون شکن بتوانند ارزش‌های دینی مردم ما و امنیت مردم را به سخره بگیرند. عهد می‌بندیم که با عمل به قانون و در برابر مردم برخوردی مهربانانه و در مقابل هنجارشکنان برخوردی قاطع داشته باشیم.

سردار رادان گفت: ملتمسانه از خانواده شهدا می‌خواهم در حق ما هم دعا کنند که شرمنده شهدا و شما نباشیم و ما هم در این مسیر، شربت شهادت را بنوشیم.

در ادامه از خانواده شهدا همسر و فرزندان ۲۰ شهید تقدیر شد. / مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94062

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر