روایت خبرنگار اتریشی از دیدار مورا و باقری در دوحه

«اشتفنی لیختن‌اشتاین» خبرنگار ارشد حوزه سیاست خارجی ساکن اتریش، ادعا کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه دیدار کرده‌اند.

روایت خبرنگار اتریشی از دیدار مورا و باقری در دوحه

ایرنا نوشت: «اشتفنی لیختن‌اشتاین» خبرنگار ارشد حوزه سیاست خارجی ساکن اتریش، ادعا کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه دیدار کرده‌اند.

به گزارش عرشه آنلاین، لیختن‌اشتاین سه‌شنبه شب در توئیتی مدعی شد که دو طرف امشب در دوحه (قطر) دیدار کردند و این ملاقات، فردا نیز تکرار خواهد شد. خبرنگار اتریشی ادعا کرد که بر اساس یافته‌های او، مذاکرات باقری و مورا روی محور پرونده هسته‌ای ایران، زندانیان دو تابعیتی و حمایت ادعایی تهران از روسیه در جنگ اوکراین متمرکز است.

وی افزود: به من گفته شده که این نشست تلاش دیگری برای کمک به کاهش تنش‌ها است.

این خبرنگار اتریشی عنوان کرد که باقری و مورا «در جریان مذاکرات وین روابط خوبی برقرار کردند و از زمانی که گفت‌وگوها در سپتامبر گذشته قطع شد، کانال‌های ارتباطی شامل ملاقات‌های شخصی را باز نگه داشتند.»

به گفته وی، مورا همچنین در حال انجام رایزنی های دوجانبه با مقامات ارشد قطری در مورد مسائل دیگر است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93240

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر