نظر همسر شهید مدافع حرم درباره وضعیت حجاب

یک همسر شهید مدافع حرم گفت: از وضعیت حجاب در خیابان‌ها گریه‌مان می‌گیرد!

نظر همسر شهید مدافع حرم درباره وضعیت حجاب

دیده بان ایران نوشت: یک همسر شهید مدافع حرم گفت: از وضعیت حجاب در خیابان‌ها گریه‌مان می‌گیرد!

به گزارش عرشه آنلاین، همسر شهید مدافع حرم گفت: ما دستمان کوتاه است و نمی‌توانیم کاری کنیم، اما شما به عنوان کسی که یاد شهدا را گرامی می‌دارید نسبت به این موضوع اقدام جدی انجام دهید. وضعیت جامعه جوری شده است که نمی‌توانیم بیرون برویم.

جمعی از اعضای جامعه قرآنی به نیابت از قاریان، حافظان، اساتید و فعالان قرآنی در سری دیدار‌های هفتگی خود با خانواده شهدای قرآنی در ایام سالگرد حمله تروریستی به مجلس به دیدار خانواده شهید تقوی از شهدای این حادثه رفتند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به جریان انقلابی (شهدای ایران) در ادامه نوشت: در  قسمتی از این دیدار، همسر شهید تقوی با ابراز تاسف از وضعیت حجاب در کشور گفت: نکته شاخص و بارز در رفتار شهید توجه به امر رهبر انقلاب بود. چند سالی در نوبت حضور در درس خارج فقه بود و وقتی کلاس‌ها را شرکت کرد خیلی خوشحال شد و تمام سعیش را می‌کرد که خوب اوامر را بشناسد و به آن عمل کند. اما خواهشی و دغدغ‌ای دارم که خواهش می‌کنم مسوولانی که در جلسه حضور دارند در این خصوص کاری کنند. ما از وضعیت فساد در جامعه ناراحت هستیم، وقتی در خیابان راه می‌رویم گریه مان می‌گیرد. به ما نگویید که مسوولین نمی‌توانند کاری کنند این لایحه جدیدی که آمده است از کجا آمده؟! ببینید اگر شهید تقوی و امثال این شهدا امروز بودند چه می‌خواستند و چه می‌کردند؟!

وی افزود: ما دستمان کوتاه است و نمی‌توانیم کاری کنیم، اما شما به عنوان کسی که یاد شهدا را گرامی می‌دارید نسبت به این موضوع اقدام جدی انجام دهید. همه ما ناراحتی و اعتراضاتی داریم که بر همه این‌ها صبر می‌کنیم، اما این بی حجابی چیزی نیست که نسبت به آن بی تفاوت باشیم. وضعیت جامعه جوری شده است که نمی‌توانیم بیرون برویم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92182

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر