نماینده مجلس: قم باید الگوی افزایش جمعیت باشد!

احمد امیرآبادی فراهانی: کشوری که جمعیتش پیر شود پیشرفتی هم نخواهد داشت. به کشورهای چین، هند و اندونزی نگاهی بیندازید با بیشترین جمعیت از نظر اقتصادی نیز روز به روز در حال پیشرفت هستند.

نماینده مجلس: قم باید الگوی افزایش جمعیت باشد!

دیده بان ایران نوشت: امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در همایش تکریم و تقدیر از "خانواده های مدیران کانون های فرهنگی تبلیغی سه فرزند به بالا"  با اشاره به اهمیت رشد جمعیت در جامعه عنوان کرد: تجربه اقوام و ملل مختلف نشان داده است برخلاف آنچه غرب برای جوامع مختلف دیکته می کند رشد جمعیت نه تنها موجب عقب ماندگی کشوری نمی شود بلکه هر کشوری که جمعیت بالایی داشته باشد رشد اقتصادی بیشتری نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه کشوری که جمعیتش پیر شود پیشرفتی هم نخواهد داشت، افزود: به کشورهای چین، هند و اندونزی نگاهی بیندازید با بیشترین جمعیت از نظر اقتصادی نیز روز به روز در حال پیشرفت هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وظیفه سنگین در حوزه خانواده گفت: یکی از کارهای بسیار خوب مجلس تصویب قانون حمایت از خانواده است که بحمدلله در این مجلس محقق شد.

وی با اشاره به دغدغه فعالان حوزه جمعیت اظهار داشت: به زودی جلسه ای با مسئولان استان قم برگزار خواهیم کرد و نسبت به قانون جوانی جمعیت مطالبه گری خواهیم داشت.

امیرآبادی فراهانی با گلایه از کارشکنی برخی بانک ها در ارائه تسهیلات به زوج های دارای چندفرزند اذعان کرد: ما در کشور خصوصاً شهر قم محدودیتی برای تحویل زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت نداریم و مسئولان قم باید در قانون جوانی جمعیت پیشقدم باشند تا قم الگوی افزایش جمعیت برای سایر مسئولان شهر و استان ها قرار گیرند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91457

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر