حمله شدید سردار نقدی به جواد ظریف | در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند

برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهار نظر می‌کنند / اگر کج فهمی‌های امثال این‌ها نبود توانایی‌ها و دست آورد‌های بیشتری از این انقلاب را همگان می‌دیدند / امام بزرگوار ما معجزه‌ای دارد که از همه معجزات او بزرگتر است و آن ظهور پدیده امام خامنه‌ای عزیز است

حمله شدید سردار نقدی به جواد ظریف |  در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند

 معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو‌ می‌خوابیدند و اگر کج فهمی‌های امثال اینها نبود توانایی‌ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را همگان می دیدند.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق کاروان پیاده ۳۱۳ نفری گیلان با آرمان های امام راحل که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خدا را بابت نعمت هایی که به ما عطا کرد از جمله نعمت بزرگ ولایت و نعمتی همچون حضرت امام خمینی سپاسگزاریم. این نعمت‌ها جای قدردانی دارد.

وی افزود: ممکن است عده‌ای بگویند چرا بعد از ۳۴ سال برخی از بزرگان از راه دور حرکت می کنند و پیاده صدها کیلومتر را طی می‌کنند و خود را به زحمت می‌اندازند؛ آنان باید بدانند که این راه و مسیر صد سال دیگر نیز ادامه دارد چراکه نشانگر شکرگزاری از خدای متعال بابت این نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی کشور در دوران پهلوی افزود: انسانی آمد که حکومت چند هزار ساله ستمگران، قداره بندها و انسان های خبیث بر این ملت را پایان داد. ما دویست سال در سلطه استعمار و ستمگران بین المللی بودیم؛ علاوه بر استبداد خارجی مداخله‌های بیگانگان نیز اضافه شده بود و همه بخش‌های کشور زیر نظر بیگانگان بود، قانون حق را به آنان می‌داد و هیچ کس حق شکایت از ظلم و جور بیگانگان را نداشت. حضرت امام(ره) به این استعمار پایان داد و بزرگترین ابرقدرت تاریخ را مثل زباله از کشور بیرون انداخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در انقلاب بزرگترین تجاوز و جنگ تحمیلی بین المللی علیه این ملت را با پیروزی و سربلندی به نفع این ملت پایان دادیم. همه دنیا از شرق و غرب عالم برای به زانو درآوردن این ملت جمع شدند ولی شکست خوردند. چنین اتفاقی فقط در دفاع مقدس اتفاق افتاد و این نشان از عظمت امام و ملت ایران دارد.

وی اضافه کرد: همچنین گروه های تروریستی با حمایت سازمان‌های جاسوسی آمدند تا امنیت این مردم را به هم بزنند ولی همه را نابود شدند. این اتفاقات در هیچ جای دنیا رخ نداده، در هیچ جایی شاهد چنین پیروزی‌های درخشانی برای یک ملت نبوده‌ایم آن هم  ملتی که استبداد زده بود و چند هزار سال زیر چکمه‌های استبداد بود امام برای این ملت آزادی به ارمغان آورد.

وی افزود: به برکت انقلاب همه امور از جمله انتخابِ حاکمیت، انتخابِ قانون اساسی، انتخابِ رهبر، انتخابِ رئیس جمهور و دولت، انتخابِ قانون‌گذاران، انتخابِ اداره کنند گان شهرها همگی به دست مردم افتاد در حالی که مردم چند هزار سال چنین آزادی را در کمال آرامش و امنیت تجربه نکرده بودند، آیا اینها چیزهای کوچکی هستند؟

وی افزود: در دوران پهلوی با کشور به خاک نشسته و فقیری مواجه بودیم که اکثر مردمانش بی سواد بودند، نفتش را غارت می کردند، اکثریت مردم از مواهب آن در زیست بهتر محروم بودند، ۷۰ درصد مردم ایران در سال ۵۷ در روستاها زندگی می کردند که آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و مخابرات نداشت حتی اکثر آنها مسیر ماشین رو هم نداشتند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90393

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر