مزار مهسا امینی در گورستان سقز تخریب شد | جوشکار سایه‌بان قبر مهسا امینی تهدید شد! + تصاویر

پدر مهسا امینی گفته است که بامداد یکشنبه «۳۱ اردیبهشت ماه 1402»، افرادی سنگ مزار دخترش در گورستان سقز را تخریب کرده‌اند.

مزار مهسا امینی در گورستان سقز تخریب شد | جوشکار سایه‌بان قبر مهسا امینی تهدید شد! + تصاویر

مهسا امینی، متولد سال ۱۳۷۹ بود و در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ درگذشت. مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله اهل شهرستان سقز استان کردستان بود که در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، در فاصله کوتاهی پس از دستگیری توسط گشت ارشاد در تهران، به کما رفت و پس از مدتی جان باخت. مزار مهسا امینی تخریب شد. حتی گفته شده که جوشکار سایه‌بان قبر مهسا امینی را هم تهدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: عکس خاص و شعر عجیبی که مادر «مهسا امینی» منتشر کرد

بیشتر بخوانید: شیشه مزار مهسا امینی تخریب شد + عکس

امجد امینی، پدر مهسا امینی گفته است که بامداد یکشنبه «۳۱ اردیبهشت ماه 1402»، افرادی سنگ مزار دخترش در گورستان سقز را تخریب کرده‌اند.

مهسا امینی

صالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی، با فرستادن پیامی از طرف خانواده امینی با یادآوری این که افراد «معلوم‌الحال» در گذشته نیز دست به تخریب مزار مهسا امینی زده‌اند، گفت این بار این افراد حتی جوشکاری را که بنا بوده سایه‌بانی برای این مزار بسازد، تهدید کرده و به او گفته‌اند اگر این سفارش را بپذیرد، مغازه‌اش را «پلمپ» می‌کنند.

مهسا امینی

او در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری که برای مدیریت گورستان از شهروندان پول دریافت می‌کند، مسئولیتی در قبال حفاظت از قبور ندارد، گفت: کسانی این کارها را می‌کنند که شهرداری جرات بازخواست از آنها را ندارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات احضار وکیل خانواده مهسا امینی به دادسرا | شاکی «وزارت اطلاعات» است

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، دیده می‌شود که شیشه روی قاب عکس مهسا امینی بر سر مزارش، کاملا شکسته و خرد شده است.

مهسا امینی

دراین  تصاویری، دیده می‌شود که شیشه روی قاب عکس مهسا امینی بر سر مزارش، کاملا شکسته و خرد شده است.

حتی جوشکار سایه‌بان قبر مهسا امینی را هم تهدید به پلمپ مغازه‌اش کرده‌اند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88348

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر