آیت الله نوری همدانی: احکام خدا را نمی شود تعطیل کرد | مصیبت ربا همانند حجاب اهمیت دارد

آیت الله نوری همدانی گفت: احکام خدا را نمی‌توان تعطیل کرد و باید آن را اجرای نمود همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا هم مصیبتی شده است.

آیت الله نوری همدانی: احکام خدا را نمی شود تعطیل کرد | مصیبت ربا همانند حجاب اهمیت دارد

آیت الله نوری همدانی گفت:  احکام خدا را نمی‌توان تعطیل کرد و باید آن را اجرای نمود همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا هم مصیبتی شده است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: احکام خدا را نمی‌توان تعطیل کرد و همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا که مصیبتی شده و ما هم مکرر گفتیم و نوشتیم ولی همچنان برقرار است باید مورد توجه باشد.

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با رئیس کل دادگستری قم ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اجرای امر به معرف و نهی از منکر با در نظر گرفتن شرایطش لازم و ضروری است.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات معیشتی افزود: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که در جامعه وجود دارد ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مسئله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با بیان اهمیت اجرای احکام اسلامی در جامعه تصریح کرد: احکام خدا را نمی‌توان تعطیل کرد و باید آن را اجرای نمود همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا که مصیبتی شده و ما هم مکرر گفتیم و نوشتیم ولی همچنان برقرار است باید مورد توجه باشد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84959

  • ناشناس

    ایات عظام وعلمائ گرانقدر و دلسوز اگر زبانم لال خودشان را جلو مسئولان آتش هم بزنند این مسئولین بی غیرت کک شان هم نمیگزد

ارسال نظر