بالاخره فاطمی امین استیضاح می‌شود؟

درحالی که خبرهای ضدونقیض از استیضاح وزیر صمت به گوش می‌رسد، یکی از نمایندگان مجلس می‌گوید اکثریت متقاضیان استیضاح آقای فاطمی امین همچنان بر لزوم برگزاری این استیضاح تاکید دارند.

بالاخره فاطمی امین استیضاح می‌شود؟

به گفته نماینده ارومیه در مجلس اکثریت متقاضیان استیضاح آقای فاطمی امین همچنان بر لزوم برگزاری این استیضاح تاکید دارند و انتشار برخی خبرها مبنی بر انصراف استیضاح‌کنندگان احتمالاً فضاسازی رسانه‌ای است.

به گزارش عرشه آنلاین، روح‌الله حضرت پور نماینده ارومیه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره انصراف تعدادی از متقاضیان طرح استیضاح وزیر صمت در روزهای اخیر گفت:‌ اولاً با توجه به اینکه استیضاح آقای فاطمی امین رسماً از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده،‌ بر اساس آیین نامه حتی اگر تعداد امضاها از حدنصابِ ۱۰ نفر نیز بیتفد، باز هم قانوناً باید استیضاح در صحن مجلس برگزار شود.

وی افزود: ثانیاً براساس آخرین پیگیری‌ها، اکثریت متقاضیان استیضاح آقای فاطمی امین از جمله بنده همچنان بر لزوم برگزاری این استیضاح تاکید دارند و انتشار برخی خبرها مبنی بر انصراف استیضاح‌کنندگان احتمالاً فضاسازی رسانه‌ای بوده است.

حضرت‌پور با تاکید بر اینکه «متاسفانه آقای فاطمی امین و مجموعه وزارت صمت این روزها در حال فرار به جلو هستند» گفت: بحث نابسامانی خودرو تنها یکی از محورهای استیضاح آقای فاطمی امین است و عملکرد ایشان در سایر حوزه‌های مرتبط با وزارت صمت از جمله قیمت لوازم خانگی و مصالح ساختمانی نیز به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. / ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83938

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر