خبر مهم فرمانده کل ارتش درباره پوست اندازی نیروی زمینی

امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.

خبر مهم فرمانده کل ارتش درباره پوست اندازی نیروی زمینی

فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه امور ارتش  چند خبر مهم داد .

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم رژه امور ارتش در جمع خبرنگاران گفت که با بیان این‌که نیروی زمینی ارتش پوست اندازی کرده است، گفت: یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه‌های مختلفی که مشغول انجام ماموریت است مشاهده می‌کنیم.

 وی اگر فیلم‌های رژه‌های سال‌های گذشته را مشاهده کنید در مقایسه‌ای با آن‌چه امروز در رژه حاضر بود، شاهد پدیده جدیدی خواهید بود. نیروی زمینی ما پوست اندازی کرده و شما یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه‌های مختلفی که مشغول انجام ماموریت است مشاهده می‌کنید که با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش‌بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده تسلیحات و تجهیزات مناسب آماده شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل مانند راهبرد‌ها، راهکنش ها، آموزش‌ها و مناسبات فی مابین جزو تغییرات اساسی در نیرو‌های مسلح ما بوجود آمده است. اگر در گذشته یک نیروی مسلحی بودیم که با تمام توان می‌خواستیم از حدود و ثغور خود دفاع کنیم، امروز این اطمینان کامل را داریم که می‌توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند و هر قدرتی که تصور بهم خوردن توازن قدرت را داشته باشد با او مقابله کنیم.

امیر موسوی افزود: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: برنامه پنج ساله ارتش با کمک دانشمندان جوان تهیه شده و به تصویب رسیده است و طرح‌های دراز مدت بیست ساله نیرو‌های مسلح نیز آماده است و حرکت نیرو‌های مسلح بر اساس آن انجام می‌گیرد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82672

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر