اتهام سنگین به مولوی عبدالحمید | اقدامات مسجد مکی به سود شبکه فحشاست! + عکس

مشرق نیوز مطلبی علیه مولوی عبدالحمید و از بازدیدمسافران نوروزی از مسجد مکی منتشرکرده و نوشته: پروموشن تبلیغاتی متولیان مسجدمکی برای جذب نیرو و به سود شبکه فحشاست.

اتهام سنگین به مولوی عبدالحمید | اقدامات مسجد مکی به سود شبکه فحشاست! + عکس

مشرق نیوز مطلبی علیه مولوی عبدالحمید و درباره بازدید مسافران نوروزی از مسجد مکی منتشر کرده و نوشته است: پروموشن تبلیغاتی متولیان مسجد مکی برای جذب نیرو و به سود شبکه فحشاست. این سایت مولوی را فردی با تفکر رادیکالیستی که در ظاهر مروج اسلام آمریکایی است معرفی کرده و با مهندس بازرگان مقایسه کرده است.

این سایت اصولگرا نوشت :آگاهان سیاسی به‌خوبی می‌دانند که پروموشن تبلیغاتی و مصنوعی که با سرعت توسط متولیان این مسجد ساخته‌وپرداخته شده و به سود شبکه فحشا کانالیزه می‌گردد چیزی جز تبلیغات پنهان برای جذب نیرو نیست، اما آنچه اهمیت دارد آن است که سرریز این اقدامات به سود کدام جریان سیاسی یا حتی تروریستی ریخته خواهد شد؟

بررسی عملکرد عبدالحمید نشان می‌دهد که اگرچه او در ظاهر تغییر ۱۸۰ درجه‌ای کرده و مبلغ اسلام آمریکایی شده است اما ریشه باورهای او همچنان ثابت مانده است.

گرایش شدید، عجیب و جدید عبدالحمید نسبت به پروژه ترویج اسلام آمریکایی حکایت از آن دارد که همه‌چیز به اغتشاشات اخیر گره نخورده است و دیر یا زود ماه‌عسل متولی مسجد مکی با اسلام صهیونیستی به پایان رسیده و نیمه پنهان این ماجرا آشکار خواهد شد.

عبدالحمید در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن بازتولید کننده رفتارهای سرکرده گروهک نهضت آزادی در جنگ مسلحانه منافقین در سال ۶۰ است. آن روزها مهدی بازرگان که مروج اسلام آمریکایی بود؛ منافقین را فرزندان معنوی خود خوانده و در مجلس در حمایت از آن‌ها نطق سیاسی آتشین می‌کرد، مدتی بعد با افتادن پرده‌ها مشخص گردید که منافقین بازوی جنایتکار رژیم بعثی و استکبار جهانی در داخل کشور هستند، این غائله بزرگ در مرصاد به نقطه پایانی خود رسید.

شیوه واکنشی و روانشناسی عبدالحمید حاکی از آن است که این فرد در ظاهر سعی دارد خود را فردی خیرخواه و میانه‌رو نشان داده اما در باطن مروج یک تفکر رادیکالیستی است که منتظر یک جرقه خواهد ماند، البته بازیگردان اصلی این ماجرا در بیرون زمین مشغول تماشای صحنه هستند!

اتهام سنگین و به مولوی عبدالحمید / اقدامات مسجد مکی به سود شبکه فحشاست

اتهام سنگین و به مولوی عبدالحمید / اقدامات مسجد مکی به سود شبکه فحشاست

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81665

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر