پاسخ تند سفیر ایران در آذربایجان به حملات اخیر علیه او

عباس موسوى - سفیر ایران در باکو در توییتى در پاسخ به حملات اخیر به او نوشت: سیاست ⁧ایران⁩ را عقلای نظام تعیین می‌کنند، ‏نه لابی‌ها در کف تایملاین توئیتر یا کانال‌های تلگرامی

پاسخ تند سفیر ایران  در آذربایجان به حملات اخیر علیه او

عباس موسوى - سفیر ایران در باکو در توییتى در پاسخ به حملات اخیر به او نوشت: سیاست ⁧ایران⁩ را عقلای نظام تعیین می‌کنند، ‏نه لابی‌ها در کف تایملاین توئیتر یا کانال‌های تلگرامی

در رشته توییت های او می خوانیم 

بسیاری از بزرگان از صبوری و سکوتی که در سال‌های اخیر به خاطر منافع ملی در قبال بی اخلاقی‌های برخی در فضای مجازی زرد، پُرگو و مشکوک پیشه کرده‌ام، گله‌مندند و برخی آن را می‌ستایند.

 آنچه سیاست ⁧ایران⁩ را در این منطقه حساس دیکته می‌کند، منافع و امنیت ملی است که عقلای نظام تعیین می‌کنند، ‏نه هیاهوی لابی‌ها، نفوذی‌ها و دست‌های عیان و نهان داخلی و خارجی در کف تایملاین توئیتر یا کانال‌های تلگرامی.

 «عقلانیت توأم با اقتدار و تبیین خطوط قرمز منافع و امنیت ملی ایران در منطقه همراه با صبر راهبردی و کنشگری غیرجنجالی»، سیاستی است که در این برهه برغم همه هوچی‌گر‌ها در حال اجراست.

نقد کارشناسی و دلسوزانه در حوزه سیاستگذاری راهگشا و مورد استقبال است ؛ اما لجبازی، شخصی سازی، عقده گشایی و انتقام از سیاست‌های نظام و رهبری معظم انقلاب پشت عناوین مقدس ملی یا مذهبی و با ژست‌های خاص، مذموم و سرانجام موجب رسوایی مدعیان است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80127

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر