توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی درباره علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان | کار دشمن بود + فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره علت و عوامل مسمومیت سریالی دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی درباره علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان | کار دشمن بود + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگیرشدگان در ماجرای بدحالی دانش‌آموزان اعتراف کردند از خارج کشور هدایت می‌شدند.

مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به صورت سریالی در کشور در حال توطئه هستند و هر بار نیز سرشان به سنگ می‌خورد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماجرای حوادث اخیر نیز رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها و جدا کردن صف خودشان از اغتشاشگران تیر خلاصی بر قلب دشمنان بود.

سعادتی ادامه داد: دشمنان بعد از ماجرای حوادث اخیر، چند سناریو مانند انقلاب دلار، ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم و بدحالی دانش‌آموزان در مدارس را کلید زدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنها۲۵۰ مدرسه کشور را هدف گذاری کردند، گفت: عوامل بدحالی دانش آموزان در ۷ استان دستگیر شدند و اعتراف کردند که از طریق فضای مجازی هدایت می‌شدند.

سعادتی با بیان اینکه ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس‌های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان در این جریان کاملا مشهود است، ادامه داد: اینکه ماده‌ای را روی وسایل گرمایشی مدارس بگذارند و از این طریق به فرزندان معصوم‌ آسیب برسانند نشان می دهد این افراد به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خباثت آنها پی بردند و دشمنان نیز بدانند با این کارها نه تنها مردم از نظام و کشور دلسرد نمی‌شوند بلکه محکم‌تر از قبل جهت حفاظت از این نظام و انقلاب در صحنه می‌ایستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگیرشدگان در ماجرای بدحالی دانش‌آموزان اکنون در مرحله بازجویی هستند، افزود: عاملان این جنایت طبق فرموده مقام معظم رهبری بعد از اثبات جرم به شدت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76778

ارسال نظر