واکنش قالیباف به افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه

محمدباقر قالیباف به ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه 1402 واکنش نشان داد.

واکنش قالیباف به افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه و در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟

قالیباف تاکید کرد: در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته اید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده ام و آن را ارسال خواهم کرد و آن جدولی که داده اید، آن جدول نیز این عدد نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم این مسائل را در اینجا بحث کنیم، اما چون مردم از بیرون مذاکرات را می‌شنوند و احساس می‌کنند ما به موضوعات توجه نداریم اما ما می‌دانیم که اگر سقف بالا برود، تورم ایجاد شده و ناترازی به وجود می‌آید و قطعاً ما متوجه این هستیم و به همین دلیل است که پیشنهادات توسط نمایندگان مطرح نمی‌شود و همکاران از طرح پیشنهادات انصراف می‌دهند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75061

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر