احمدی نژاد از خواب زمستانی بیرون می اید

از محافل نزدیک به احمدی‌نژاد هم خبر می‌رسد که او با نزدیک شدن به نوروز دوباره آفتابی خواهد شد

احمدی نژاد از خواب زمستانی بیرون می اید

محمود احمدی نژاد از خواب زمستانی بیرون می آید.

 به گزارش عرشه انلاین از محافل نزدیک به احمدی‌نژاد هم خبر می‌رسد که او با نزدیک شدن به نوروز دوباره آفتابی خواهد شد

برترین ها نوشت برخی ادعا کرده‌اند که او قرار است میدان‌دار شود و موازنه ایجاد کند، می‌گویند سکوت این چند ماه اخیر احمدی‌نژاد در جهت تثبیت کادرسازی‌هایی بوده که در دولت رئیسی داشته و نخواسته برگ‌هایش را بسوزاند.

در همین حال انصاف‌نیوز طی تماسی با علی مطهری چنین پیشنهادی را مطرح کرده و مطهری هم در پاسخ گفته که امکان تشکیل چنین شورایی در شرایط فعلی نیست. برخی از تحلیل‌گران توئیتری البته نوشته‌اند که این موج خبری را علی لاریجانی راه انداخته و هدف از کنار هم قرار گرفتن این افراد این است که در عمل انجام شده قرار بگیرند، این در صورتی است که برخی دیگر از منابع خبری ادعا کرده‌اند که اطرافیان محمد خاتمی با قرار گرفتن او در چنین بستری موافق نیستند و حتی پیشنهاد نزدیکی او به میرحسین را داده‌اند!

برتزین ها نوشت :در هر صورت بازیگران سیاسی در روزهای پسااعتراضات و در هندسه جدید فضای سیاسی ایران بیشتر از هر چیز شاید باید به دنبال احیای میل از دست رفته مشارکت مردم در فضای سیاسی باشند، امری که حداقل با احوالات امروز کمی سخت و دشوار به نظر می‌رسد، خصوصا این که حالا افکار عمومی هم رئیسی را آزموده و هم مثلا خاتمی و ناطق و دیگران را. در هر صورت باید دید تا یار که را خواهد و میلش به چه(که) باشد، روزها و ماه‌های آینده نشان خواهد داد که کدام نام‌ها می‌توانند سکان تصمیم‌گیری را در دست بگیرند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73973

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر