نماینده مجلس: اغتشاشات اخیرنرخ ارز را بهم ریخت

یک نماینده مجلس گفت: وقتی تعدادی مزدور باعث ایجاد آشوب و ناامنی در کشور میشوند، این مسئله به مرور زمان باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا در بازار و ایجاد مشکلاتی در صادرات و واردات کشور، خواهد شد و این خیانت بزرگی است که مزدوران در ماه های اخیر علیه کشور ما انجام دادند.

نماینده مجلس: اغتشاشات اخیرنرخ ارز را بهم ریخت

 نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: وقتی تعدادی مزدور باعث ایجاد آشوب و ناامنی در کشور میشوند، این مسئله باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا در بازار و ایجاد مشکلاتی در صادرات و واردات کشور، خواهد شد و این خیانت بزرگی است که مزدوران در ماه های اخیر علیه کشور ما انجام دادند.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص تاثیر منفی اغتشاشات اخیر بر اقتصاد کشور، گفت: ناآرامی‌های صورت گرفته در داخل کشور که در ماه های اخیر شاهد آن بودیم، توانست بر افزایش نرخ ارز و ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور تاثیر بگذارد.

وی بیان کرد: وقتی تعدادی مزدور باعث ایجاد آشوب و ناامنی در کشور میشوند، این مسئله به مرور زمان باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا در بازار و ایجاد مشکلاتی در صادرات و واردات کشور، خواهد شد و این خیانت بزرگی است که مزدوران در ماه های اخیر علیه کشور ما انجام دادند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جریان اغتشاشات اخیر، تعدادی اراذل و اوباش فکر می کردند که با آتش زدن تعدادی سطل آشغال در خیابان، کار خیلی مهمی انجام داده اند ولی اینگونه نیست چرا که برهم زدن آرامش کشور نه تنها به ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم منجر خواهد شد بلکه برای همین افراد نیز به مرور زمان باعث مشکلات متعددی خواهد شد.

حسینی کیا در انتها بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس، در این زمینه وظیفه دارد که در جهت بهبود نرخ ارز و کاهش آن، عدم افزایش بی رویه نرخ ارز و ایجاد حمایت دولت از صادرکنندگان و واردکنندگان در جهت بهبود وضعیت ارزی کشور، رسیدگی های لازم را انجام داده و در این زمینه با جدیت کامل برخورد کند.

 

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62061

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر