برجام از کما خارج می‌شود؟

متن پیش نویس توافق ماه اوت از نظر فنی هنوز پابرجاست، در مجموع باید منتظر ماند و دید روزنه‌های امید برای خروج برجام از کما تا چه حد قابلیت تبدیل شدن به کانالی برای تحقق این موضوع را دارد.

برجام از کما خارج می‌شود؟

خراسان نوشت: سفر هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی در روز یکشنبه به تهران که به قول یک منبع آگاه در گفت و گو با خراسان ، مثبت و رو به جلو هم بوده است.

سخنان کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی مبنی براین که تنها اختلاف باقی‌مانده در حوزه پادمان است در کنار دیدار روز گذشته امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان و علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اروپا در اردن بارقه هایی از امید را برای خروج از بن بست احیای برجام نشان می داد.

به هر حال متن پیش نویس توافق ماه اوت از نظر فنی هنوز پابرجاست، اگر تهران دوباره به مذاکره تمایل داشته باشد، به نظر می‌رسد دولت بایدن نیز مجدد برجام را در «کارهای اولویت دار خود» قرار دهد. 

در مجموع باید منتظر ماند و دید روزنه‌های امید برای خروج برجام از کما تا چه حد قابلیت تبدیل شدن به کانالی برای تحقق این موضوع را دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61250

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر