حضور رئیس جمهور در خراسان جنوبی+جزئیات

آیت الله رئیسی با حضور در جمع مردم روستای لانو، در باره مسایل و مشکلات آنها گفت و گو و دستورهای لازم را برای رفع موارد مطرح شده صادر کرد.

حضور رئیس جمهور در خراسان جنوبی+جزئیات

رئیس جمهور صبح جمعه در دومین روز سفر استانی به خراسان جنوبی در دهستان «لانو» بخش «دُرح» شهرستان مرزی سربیشه حضور یافت و با مردم این منطقه دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی روز گذشته به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت وارد بیرجند شد و در ادامه این سفر دو روزه امروز با بالگرد راهی شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری مرکز استان شد.

این حضور که با همراهی استاندار خراسان جنوبی انجام شد، به منظور بررسی شرایط موجود و گفت و گو با مردم صورت گرفت.

رئیس جمهور در دهستان مرزی لانو به عنوان منطقه هدف فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی حضور یافت و به اعضای گروه‌های جهادی مستقر در این روستاها نیز خداقوت گفت.

آیت الله رئیسی با حضور در جمع مردم روستای لانو، در باره مسایل و مشکلات آنها گفت و گو و دستورهای لازم را برای رفع موارد مطرح شده صادر کرد.

رئیس جمهور از کارگاه‌های اشتغالزایی روستایی و پروژه انتقال آب دشت خوشاب نیز دیدن کرد و در ادامه راهی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند شد تا در مصلای امام علی (ع) نهبندان با مردم این شهرستان دیدار و سخنرانی کند.

پیگیری مصوبات سفر اول، محرومیت‌زدایی و جذب سرمایه‌گذاری از محورهای سفر دوم رئیس جمهور است و ۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند که به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

سفر نخست رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم با ۱۰۶ مصوبه بود.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60210

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر