نظر سعید جلیلی درباره کسانی که شعار آزادی و زندگی می‌دهند

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سید روح الله عمجیان در زندگی نشان می دهد که برای رسیدن به آرمانش هیچ انتظاری ندارد، گفت: این سید شهید غیر از حقیقت خواهی و دفاع از آرمان انقلاب اسلامی و خون شهدا خواسته ای نداشت.

نظر سعید جلیلی درباره کسانی که شعار آزادی و زندگی می‌دهند

سعید جلیلی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سید روح الله عجمیان که در مسجد جامع کمالشهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه برخی از رویدادها کوتاه هستند ولی آثاری ماندگار دارند همچون واقعه عاشورا که کمتر از یک روز اتفاق افتاد ولی برای همیشه تاریخ آثاری از خود بر جای گذاشت که هنوز پس از ۱۴۰۰ سال به یاد آن اشک می ریزیم و درس می گیریم.  بسیاری از تفاوت هایی که ناشی از یک رفتار شیطانی و ضد ارزش های دینی است در یک حادثه کوتاه دیده می شود.

جلیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب بر مبنای ارزش های الهی و دینی بود، افزود: از روزی که این حرکت شروع شد دشمن به مقابله با آن برخاست و بر علیه آن اقدامات مختلفی از ترور ۱۷ هزار نفر از مردم ایران از رییس جمهور تا مردم عادی کردند و تا جنگ هشت ساله و استفاده از بدترین سلاح ها، موشک باران و بمباران کوچه ها و شهرها و استفاده از سلاح های شیمیایی که از دیگر اقدامات دشمن بر علیه انقلاب اسلامی بود. همان هایی که امروز اشک تمساح می ریزند زمانیکه شهر حلبچه بمباران شیمیایی شد حتی یک قطعنامه صادر نکردند و این دشمنان فشار اقتصادی و حداکثری را به صورت رسمی علیه انقلاب ایران اعلام و اعمال کردند و آنچه که درتوان داشتند علیه ملت ایران به کار بردند. ملت ایران دشمنی دشمنان و خباثت آن ها را با تمام وجود در این ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از جمله ترور، جنگ، فشار اقتصادی و تحریم را با تمام وجود لمس کردند ولی دشمنان موفق نشدند و نتوانستند به آمال و آرزوهایشان دست یابند.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته در مصر و تونس و بعضی کشورهای دیگر انقلاب هایی شد که در ۲ سال شکست خورد و جمع شد، افزود: ولی دشمن موفق به شکست انقلاب اسلامی و مردم ایران نشد که دلیل آن ایمان ملت ایران است که در محاسباتشان آن را حساب نکرده بودند.  از همین شهر کرج نوجوان ۱۳ ساله ای مثل شهید فهمیده حرکت می کند و با تمام وجود در مقابل دشمن می ایستد که آن را محاسباتشان نداشتند لذا چند دهه است هر حرکتی می کنند در مقابل ملت ایران موفق نمی شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان در هر زمینه اقدامی علیه ملت ایران می کنند می بینند که موفقیت های ایران و انقلاب اسلامی در همن زمینه بیشتر می شود به طوریکه زمانی سیم خاردار نداشتیم ولی امروز به گفته خودشان نگران صادرات سلاح های پیشرفته ایران هستند.  دشمن از رویارویی با ملت ایران در هراس است و از این رویارویی مردانه، عاجز است و پس از هشت سال جنگ، تحریم و فشار اقتصادی و حداکثری گزینه ترور را به کار بردند ولی باز هم جواب نگرفتند و ملتی با ایمان و آرمان را در برابر خودشان دیدند.

نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی افزود: امروز دشمنان فهمیدند با جنگ موفق نمی شوند و اکنون به دنبال کشتارها در شهرها رفتند و به دنبال ایجاد ناامنی در شهرها رفتند که نشان از استیصال دشمن و ناامیدی از گزینه های دراختیارش است. این حرکت های اخیر نشان می دهد که دشمن از رویارویی و مقابله با این ملت عاجز است و فقط می تواند به این حرکت ها اقدام کند و چند سال از طرف تمام دستگاه های رسانه ای و ماهواره ای اعمال خشونت کردند و بعد در گوشه و کنار کشور به شکل ناجوانمردانه به ملت و جوانان ایران حمله کردند که این اقدام را رژیم صهیونیستی راهبرد هزار خنجر اعلام کرده است. دشمن دید اکنون که نمی تواند در برابر جریان مقاومت بایستد و با بسیج تمام پشتیبانانش ملت ایران را به زانو در آورد، راهبرد هزار خنجر را به کار برد تا با خنجر باملت ایران مقابله کند که نشان از استیصال آن ها دارد و به غیر از این نیست که با چنین ملتی ابزارها و گزینه هایشان جواب نمی دهد. دشمن یک عمر با هر چه در توانشان بود از جمله موشک و ترور و تحریم با این ملت مبارزه کردند ولی امروز با چاقوکشی شروع کرده و این حرکت را به کار بردند.

نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی افزود: کسانی که شعار آزادی و زندگی می دهند، می گویند بکشید و بزنید و به طور رسمی این موضوع را خودشان هم بیان می کنند ولی یک چیز را در محاسباتشان نیاورده اند همان که در ۴۰ سال گذشته ندیدند و خطا کردند.  طراحی کردند که حرکت های غافلگیرانه در جای جای ایران شروع کنید عین همان فرمان که بعد از جنگ سفین دشمنان دادند که زن و بچه ها را بکشید زیرا در جنگ موفق نشدند و شروع به غارتگری و کشتار در شهر کردند.  تمام برنامه ریزی هایش به یک نقطه رسید که به گمان باطل خود با این حرکت ها به موفقیت برسد ولی در این میان یک چیز را ندیده اند که همان مردی به نام روح الله عجمیان است که در یکی از نقاط حاشیه شهر می آید و در مقابلشان می ایستد.

جلیلی با بیان اینکه منطق عاشورایی نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است، افزود: روح الله تمام نقشه دشمن را نقش بر آب می کند و تمام تلاشی را که دشمن می کند تا رفتارهای غلط خودش را به انقلاب اسلامی و حرکت های دینی منتسب کند در ۲ ساعت خنثی می کند و تمام ملت دنیا می بینند که اینگونه نیست. در روز ۱۲ آبان ماه سال جاری مردی از گوشه شهر می آید با تمام توان خودش را عرضه می کند و می ایستد و نمی ترسد و آن ارزش هایی را که دارد به صحنه می آورد و دشمن نیز تمام رذالت و پستی خود را نشان می دهد. آن ها در تلاش بودند همچون جوانان چهار دهه گذشته دیگر تکرار نشود و آن حماسه ها دیگر دیده نشود به طوریکه تمام تلاش خود را با برنامه های مختلف رسانه ای و فرهنگی و هر چه در چنته داشتند به کار بردند تا ملت ایران را از انتخابشان پشیمان، منصرف و منحرف کنند.  زیرا دشمن می دانست اگر شکست بخورد از این ملت شکست خورده است و می داند وقتی ایمان در کشوری ظهور می کند و آرمان پیدا می کند شکست می خورد و تمام تلاشش تکرار نشدن این وقایع بود.

وی اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش دشمن روح الله عجمیان، محسن حججی، آرمان علی وردی و دیگر شهدای دهه هفتادی و هشتادی این ماه های اخیر چهره خبیث آن ها را به تمام دنیا نشان دادند. دلیل عصبانیت آن ها این است که عجمیان به تنهایی تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده که عظمت و توجه الهی است ویک حرکتی است که مقابله با شیطان را شکل داده است و در چند ساعت بهترین مقاومت ها و رذیلانه ترین حرکت ها شکل گرفت. روح الله از انقلاب خودش در برابر کسانی دفاع می کند که تمام پستی خود را نشان می دهند و فکر می کنند با به شهادت رساندن چنین فردی به موفقیت رسیده اند. دشمنان این حرکت رذیلانه خود را باافتخار در رسانه هایشان اعلام می کنند و تا امروز حتی از اقدامات جنایتکارانه خود حمایت می کنند که صحنه نبرد حق با باطل است و فکر می کند چنین عزیزی را اگر به شهادت برساند پیروز شده است.

وی افزود: در صحنه ای که دیده می شود این عزیز به شهادت رسیده کلام قرآن است که او مستقیم وارد بهشت می شود و قرآن می گوید کاش مردم می دانستند به چه افتخاری رسیده و مورد احترام خدا قرار گرفته است. شهید عجمیان در ۲ ساعت راه ۱۰۰ ساله را می پیماید که عظمت این شهید و شهدایی است که امروز در گوشه و کنار این کشور دشمن با خباثت به شهادت می رساند. این حرکت بزرگ که با انقلاب اسلامی و با دهها هزار شهید به اینجا رسیده ایم و دشمن باتمام توان آمده ولی موفق نشده که در نتیجه تمام گزینه هایش را از روی میز برداشته و می داند که دیگر گزینه هایش خاصیتی ندارد. امروز افسار پاره کرده اند زیرا می فهمند که به نقطه ای نرسیده اند و هیچ چاره و هیچ ابزاری برایشان نمانده که در برابر این ملت که تمام دشمنی ها را خنثی کرده بایستند و ملت ایران به نقاطی از پیشرفت رسیده که خودشان به آن اعتقاد دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60163

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر